رییس هیات نابینایان همدان: کسب سهمیه پاراالمپیک در دوومیدانی قطعی است


رییس هیات نابینایان همدان: کسب سهمیه پاراالمپیک در دوومیدانی قطعی است

همدان- ایرنا- رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان گفت: کسب سهمیه پاراالمپیک 2020 توکیو توسط دوومیدانی نابینایان این استان قطعی است و در این رشته از شانس بالایی برخوردار هستیم.

سمیه سهیلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قول کسب سهمیه را می دهم چرا که در چندسال اخیر نه تنها جزو بهترین های کشور بوده ایم بلکه در میادین بین المللی نیز مدال های رنگارنگ را به ارمغان آورده ایم.

وی مصدومیت حمید اسلامی را بزرگترین بدشانسی دو ومیدانی نابینایان همدان دانست و گفت: این دونده از ناحیه پا دچار آسیب شده و حضور دوباره وی در هاله ای از ابهام است.

سهیلی خاطرنشان کرد: اما وحید علی نجیمی بدون تردید سهمیه پاراالمپیک را کسب می کند و اسفندماه امسال باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان افزود: این دونده شانس نخست کشورمان برای کسب سهمیه پاراالمپیک است و اطمینان می دهم به این مهم دست یابد.

سهیلی یادآور شد: مهرداد مرادی، محمدرضا محمدزاده نیز این شانس را دارند تا با کسب سهمیه راهی توکیو شوند.

وی اضافه کرد: دونده های همدانی همه روزه تمرین آماده سازی خود را پیگیری می کند و هزینه های زیادی را صرف برگزاری تمرین ها کرده ایم و امیدوارم با کسب سهمیه ثمره آن را کسب کنیم.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان بیان کرد: برای کسب موفقیت این قشر از ورزشکار همدانی از هیچ حمایتی فروگذار نیستیم و دستگاه ورزش استان نیز در حد توان کمک های لازم را داشته است.

هم اکنون یکصد ورزشکار در رشته های مختلف نابینایان و کم بینایان همدان فعالیت دارند.

دو ومیدانی پرافتخارترین ورزش نابینایان و کم بینایان همدان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا