نهال کاری 1500 هکتار و بیش از 12 هزار هکتار بذرکاری در لرستان


نهال کاری 1500 هکتار و بیش از 12 هزار هکتار بذرکاری در لرستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در جلسه هماهنگی با تشکل های زیست محیطی و منابع طبیعی، از اجرای جنگل کاری همگانی برای ایران سرسبز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد نجفی گفت: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نظر دارد که ۸۵ هزار هکتار از اراضی ملی را تا پایان هفته منابع طبیعی در سراسر کشور با مشارکت همه آحاد مردم، تشکل ها، نیروهای بسیج و...نهال کاری نماید.

وی با بیان اینکه در لرستان نقاطی همچون انار در خرم آباد، پارک جنگلی شوراب چگنی، سراب جهانگیر( ولیعصر) پلدختر، شمال کوهدشت (داود رشید)، جنوب رومشکان، گاماسیاب نورآباد، چشمه علی اکبر الشتر، پارک جنگلی شهید بهشتی بروجرد، پارک جنگلی ازنا، درب آستانه دورود و حوضیان الیگودرز همزمان با سراسر کشور نهال کاری خواهد شد خاطرنشان کرد: به اندازه کافی نهال در نظر گرفته شده و روز پنجشنبه بیش از ۱۵۰۰ هکتار نهال کاری و بیش از ۱۲ هزار هکتار بذرکاری انجام خواهد گرفت.

نهال کاری مشارکتی با شهرداری خرم آباد

نجفی در ادامه گریزی به نهال کاری مشارکتی با شهرداری خرم آباد زد و اذعان داشت: در آینده مناطقی مثل پشته، پشت بازار، ۶۰ متری، فلک الدین، ریمله و شمال خرم آباد نهال کاری می شود.

مدیر کل منابع طبیعی در پایان از اصحاب محترم رسانه و همه آحاد مردم خواست که ضمن اطلاع رسانی برای این روز، مثل همیشه یار و یاور منابع طبیعی باشند و در این مراسم پرشکوه، حضور پر رنگی داشته باشند.

46

کد خبر 1327812

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط