برگزاری دوره مدیریت فرهنگی و سواد رسانه‌ای ویژه مدیران کانون‌های مساجد/ حضور بچه‌های مسجد در مسابقه «پایانش با تو»


برگزاری دوره مدیریت فرهنگی و سواد رسانه‌ای ویژه مدیران کانون‌های مساجد/ حضور بچه‌های مسجد در مسابقه «پایانش با تو»

هادی‌نیا با اشاره به برگزاری دوره مدیریت فرهنگی و سواد رسانه‌ای ویژه مدیران کانون‌های مساجد 19 شهرستان استان آذربایجان شرقی، گفت: مسابقه تالیف کتاب با عنوان «پایانش با تو» ویژه نوجوانان عضو کانون‌های مسجدی نیز برگزار می‌شود.

«محمد هادی نیا» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و سواد رسانه ای در 19 شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد 1394 کانون فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با تاکید بر پرتال بچه های مسجد و رویداد ملی «فهما(پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران)» برگزار می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اشاره به دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان بیان کرد: اجرای طرح شنبه های کتاب، اجرای طرح تلاوت نور و فراخوان طرح و ایده کانون های مساجد از جمله این برنامه ها است.

هادی نیا از برگزاری مسابقه «تالیف کتاب» توسط نوجوانان با عنوان «پایانش با تو» از سوی کانون نسیم رحمت خبر داد و گفت: بر اساس این مسابقه یک کتاب ناتمام در اختیار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار می گیرد و از آنها خواسته می شود که پایان آن کتاب را تالیف کنند و در نهایت به بهترین مولف جوایزی تقدیم می شود.

وی با اشاره به فعالیت 1394 کانون فرهنگی هنری در استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: سهمیه استان برای افتتاح کانون فرهنگی هنری تا پایان سال 165 باب کانون است. در استان 55 کتابخانه مخزن دار در جوار مساجد فعالیت می کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری