کتابخانه «فاطمه‌ها» الگویی موفق برای سایرکتابخانه‌های مساجد


کتابخانه «فاطمه‌ها» الگویی موفق برای سایرکتابخانه‌های مساجد

مجید خوبی زاده، گفت: انتظار می رود سایر مسئولین کتاب خانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان، کتاب خانه فاطمه ها را الگوی کار خود قرار دهند.

«مجید خوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری نشست با چند تَن از خیرین و فعالین حوزه کتاب و کتاب خوانی، خبر داد و گفت: روز گذشته نشستی با حضور زهرا گیتی نژاد مدیر موسسه خیریه گیتی مهر، گل محمدی مسئول طرح ملی کتاب برای همه و سحر طوسی ورزشکار و به میزبانی کانون فرهنگی هنری و کتاب خانه فاطمه ها در دهکهان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: این نشست به منظور تعامل و همکاری این خیرین در راستای ساخت و تجهیز کتاب خانه های روستایی و نیز اهدا کتاب به کتاب خانه های مناطق محروم جنوب کرمان برگزار شد.

وی، اظهار داشت: عمده فعالیت کانون های مساجد با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در جنوب کرمان، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.

خوبی زاده، اضافه کرد: در جنوب کرمان ۳۲ کتاب خانه مخزن دار و ۱۸۲ کتاب خانه باز در جوار مساجد راه اندازی شده است که نیازمند توجه مسئولین و خیرین نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه هستند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ابراز داشت: کتاب خانه فاطمه ها یکی از فعال ترین کتاب خانه های نه تنها در جنوب کرمان و کشور بلکه در سطح بین الملل است که همواره در راستای ترویج کتاب و کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه، طرح ها و ایده های نو و ابتکاری اجرا می کند.

وی، ادامه داد: انتظار می رود سایر مسئولین کتاب خانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان، کتاب خانه فاطمه ها را الگوی کار خود قرار دهند، زیرا علاوه بر این که کتاب خانه فاطمه ها توانایی تجهیز سایر کتاب خانه ها به کتاب را دارد می تواند با ارائه طرح ها و ایده های نو در راستای پویایی سایر کتاب خانه ها همکاری کند.

خوبی زاده، بیان داشت: در این نشست، مخزن کتاب خانه فاطمه ها که با همکاری موسسه خیریه گیتی مهر ساخته شده است، به بهره برداری رسید و به منظور قدردانی از همکاری صمیمانه این خیرین فرهنگی با کتاب خانه فاطمه ها، از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر