2670 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد به استانداردسازی سیستم گرمایش نیاز دارد


2670 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد به استانداردسازی  سیستم گرمایش نیاز دارد

کلانتری به نامناسب بودن برخی از سیستم های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر فضای فیزیکی اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 670 کلاس درس استان به استانداردسازی سیستم گرمایش نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۳ آذر) در نشست شورای سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بحث شتاب بخشی را بدون سقف پنجاه پنجاه انجام می دهیم شما نیز انجام دهید نیاز است خودمان را به کشور برسانیم بدون سقف در این حوزه فعالیت لازم را خواهیم داشت و مهارت آموزی نیز دغدغه رهبرانقلاب و ریس جمهور است و نیاز جامعه امروز ماست اکنون آمار بیکاری بالایی داریم مدرک دارند اما مهارت ندارند می گویند بیکار هستم اما جه کاری بلد هستی هیچ مهارتی ندارد این بخش مهارت آموزی واقعا نیاز است و به جد پیگیری می کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نامناسب بودن برخی از سیستم های آموزشی استان از نظر فضای فیزیکی اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۶۷۰ کلاس درس استان به استانداردسازی سیستم گرمایش نیاز دارد که پیگیری های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: درخواست دیگر من نیز این است که در هر کدام از شهرستان ها در هفته شوراهای دانش آموزی هر منطقه و شهرستان بتوانیم پنج دانش آموز دختر و پنج دانش آموزان پسر به عنوان شورای دانش آموزی مدیران انتخاب کنیم که هم توجه به گام دوم انقلاب و هم جوان گرایی است، گاهی نیاز است صحبت های آنها را بشنویم تا خواسته ها و نیازهای امروزشان را بگویند.

کلانتری به خاطره ای از گذشته خود اشاره کرد و گفت: شهرستان های زیادی رفتم در یکی از شهرستان ها در یک نشست شرکت کردم در آنجا دانش آموزان رشته فیزیک جلسه پرسش و پاسخ بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قبل از اینکه وارد پرسش پاسخ شوم گزارشی دادم و خدمات نظام را بعد از انقلاب و قبل از انقلاب مقایسه کردم، یکی از دانش آموزان بلند شد گفت آقای فرماندار من می پذیرم که دروغ نمی گویید اینها را پدر من بیشتر درک می کند اما اکنون می خواهم با دانش آموزان هم سن خودم در ایتالیا و ....در المپیاد رقابت کنم امکانات من با آنها چگونه است؟

وی عنوان کرد: اکنون نیز در این عصر انفجار اطلاعات و جهان مجازی طبیعتا باید خواسته ها و مطالبات دانش آموزان را از زبان خودشان بگیریم و بعد هدایت و حمایت شان کنیم.

کلانتری گفت: باید دانش آموزان را رها نکنیم و اگر جایی منحرف شدند فکر نکنیم از دین بیرون رفته آمد حمایت شان کنیم مدیران بیایند و صحبت های این دانش آموزان را بشنوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک