کارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker از خشنودی کری فیشر می‌گوید


کارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker از خشنودی کری فیشر می‌گوید

جی.جی.آبرامز کارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker می‌گوید که برای او هیچ چیز مهم‌تر از سرافراز کردن کری فیشر در قسمت نهم نبوده است. کری فیشر بازیگر نقش لیا ارگانا در ماه دسامبر سال 2016 پیش از اکران The Last Jedi فوت کرد. آبرامز تصمیم گرفت تا از هشت دقیقه صحنه ضبط شده اما استفاده نشده از فیشر در The Force Awakens برای قرار دادن دوباره...

جی.جی.آبرامز کارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker می‌گوید که برای او هیچ چیز مهم‌تر از سرافراز کردن کری فیشر در قسمت نهم نبوده است.

کری فیشر بازیگر نقش لیا ارگانا در ماه دسامبر سال 2016 پیش از اکران The Last Jedi فوت کرد. آبرامز تصمیم گرفت تا از هشت دقیقه صحنه ضبط شده اما استفاده نشده از فیشر در The Force Awakens برای قرار دادن دوباره شخصیت لیا در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker استفاده کند. آبرامز در مصاحبه‌ای جدید اظهارنظر کرده که نمی‌داند خانواده فیشر بازی او را در قسمت آخر پیش از این دیده باشند یا خیر، اما ایمان دارد که آن‌ها از آخرین حضور فیشر در نقش جنرال لیا خشنود خواهند شد.

ناگفته نماند که دختر کری، بیلی لوارد نیز در قسمت نهم حضور دارد که نقش ستوان گروه مقاومت، کانیس را برای بار سوم بازی می‌کند. جی.جی.آبرامز در گفتگو با Esquire، زمانی که از او در رابطه با واکنش خانواده فیشر به چنین موقعیتی سوال شد، جواب داد:

راستش نمی‌خوام زیاد در مورد این قضیه صحبت کنم چرا که فکر می‌کنم جایگاه من نیست. در عین حال دوست دارم این نکته را بگم که هیچ چیز برای من مهم‌تر از این نبود که مطمئن بشم کاری کنیم که کری خشنود و راضی بشه، به ما افتخار بکنه. و باید بگم حس می‌کنم موفق به انجام شدن چنین کاری شدیم.

در همایش D23 در ماه آگوست، آبرامز گفته بود که فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به شخصیت لیا نیاز دارد، چرا که حکم قلب داستان را دارد. لیا مادر کایلو رن (با بازی آدام درایور) رهبر اعظم سمت تاریکی First Order و همچنین استاد مبارز آزادی، رِی (با بازی دیزی ریدلی) در داستان است. آبرامز بر خلاف استفاده از اجرای CGI یا دیگر حقه‌های دیجیتال صنعت سینما، تصمیم به استفاده از ویدئوهایی را گرفت که فرصت قرار دادن آن‌ها در The Force Awakens نبود.

از اول هم می‌دانستیم که امکان ندارد افسانه اسکای واکر را بدون لیا به پایان برسانیم. این را هم می‌دانستیم که هیچوقت حاضر به ساخت نسخه دیجیتالی لیا نبودیم و قطعاً بازیگر دیگری را هم انتخاب نمی‌کردیم. اینجا بود که به یاد آوردم صحنه‌هایی از لیا برای قسمت هفتم را ضبط کرده بودیم که هیچوقت استفاده نکردیم. در آن زمان خیلی ناراحت بودم که نتوانستیم در فیلم قرارشون بدیم، چون بالاخره هرچه بود کری فیشر بود، شخصیت لیا بود.

نکته خاص صحنه‌های ضبط شده این بود که 100 درصد اطمینان داشتیم که می‌توانیم برای بازگو کردن داستان شخصیت او در فیلم استفاده کنیم. پس هر زمان که لیا را در فیلم می‌بینید، کری فیشر آن را بازی کرده است. هنوز نمی‌توانم باور کنم که او دیگر در میان ما نیست.

کارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker از خشنودی کری فیشر می‌گویدکارگردان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker از خشنودی کری فیشر می‌گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان