شایعه: دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال 2021 منتشر خواهد شد


شایعه: دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال 2021 منتشر خواهد شد

با موفقیت فوق‌العاده‌ی بازی Spider-Man برای سونی و اینسومنیاک گیمز، ساخت یک دنباله‌ برای آن در سریع‌ترین زمان ممکن قطعاً انتظار می‌رفت. بازی Spider-Man رکورد سریع‌ترین فروش بین تمامی عناوین ابرقهرمانی در آمریکا را ثبت کرد سال گذشته یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر یعنی بازی Spider-Man روانه‌ی بازار شد و سر و صدای زیادی به پا کرد....

با موفقیت فوق‌العاده‌ی بازی Spider-Man برای سونی و اینسومنیاک گیمز، ساخت یک دنباله‌ برای آن در سریع‌ترین زمان ممکن قطعاً انتظار می‌رفت.

سال گذشته یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر یعنی بازی Spider-Man روانه‌ی بازار شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) توانست به خوبی حس مرد عنکبوتی بودن در دنیای مخصوص پیتر پارکر را به بازیکنان القا کند. با توجه به موفقیتی که این عنوان برای اینسومنیاک و سونی چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ بازخوردها و تمجیدها و تحسین‌های بازیکنان و منتقدان رقم زد، ساخت دنباله امری اجتناب‌ناپذیر بود. اما نکته اینجا است که ظاهراً این دنباله زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم به انتشار خواهد رسید.

سردبیر ارشد سابق گیم‌اینفورمر یعنی Imran Khan در پادکست Kinda Funny بیان داشته است که به گفته‌ی برخی منابع، دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان عنوان بزرگ تعطیلات ۲۰۲۱ سونی منتشر خواهد شد.

اگر شایعات درست از آب درآیند، دنباله‌ی Spider-Man جزو عناوین برجسته‌ و اصلی پلی‌استیشن ۵ خواهد بود خصوصاً از آنجا که سال اول عرضه‌ی این کنسول جدید یعنی ۲۰۲۰ پُر از عناوین میان‌نسلی خواهد بود. Spider-Man هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در دسترس پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

شایعه: دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال 2021 منتشر خواهد شدشایعه: دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال 2021 منتشر خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید