تصویری از نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد


تصویری از نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به تازگی تصویری به انتشار رسیده است که نگاه جزئی و خوبی از نقشه‌ی بزرگ و پرجزئیات بازی Cyberpunk 2077 را به ما ارائه می‌دهد. Cyberpunk 2077 از ویچر 3 کوتاه‌تر ولی با ارزش تکرار بیشتر است Cyberpunk 2077 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین‌های 2020 به حساب می‌آید و یکی از دلایل عمده‌ی آن، پتانسیل فراوان داستان بازی است. درحالی که همچنان تا انتشار این...

به تازگی تصویری به انتشار رسیده است که نگاه جزئی و خوبی از نقشه‌ی بزرگ و پرجزئیات بازی Cyberpunk 2077 را به ما ارائه می‌دهد.

Cyberpunk 2077 بی‌شک یکی از مورد انتظارترین‌های ۲۰۲۰ به حساب می‌آید و یکی از دلایل عمده‌ی آن، پتانسیل فراوان داستان بازی است. درحالی که همچنان تا انتشار این عنوان و کشف و کاوش در دنیای پرزرق و برق آن فاصله‌ی قابل توجهی داریم، به‌تازگی تصویری از نقشه‌ی بازی منتشر شده است.

کتابی تحت عنوان The World of Cyberpunk 2077 Deluxe Edition قرار است ۵ روز پس از عرضه‌ی بازی به انتشار برسد و در آن آیتم‌هایی از جمله برچسب و نقشه‌ی بازی گنجانده شده است که اکنون تصویری از این نقشه در دست داریم. و اگرچه شاید دقیق‌ترین و واضح‌ترین تصویر ممکن نباشد ولی دید خوبی را از اندازه و جغرافیای دنیای بازی ارائه می‌دهد.

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) در گذشته اعلام کرده است که Cyberpunk 2077 به‌طور کلی کوچک‌تر از اثر قبلی تحسین‌شده‌ی آن یعنی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. Cyberpunk 2077 در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا به انتشار خواهد رسید.

نظر شما درباره‌ی نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

تصویری از نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدتصویری از نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه