بازدید سفرای ایرانی از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد


بازدید سفرای ایرانی از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد

مشهد- ایرنا- 27 سفیر و سرکنسول جدید ایران در کشورهای مختلف چهارشنبه شب از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری مشهد دیدن کردند.

این سفرا که به تازگی منصوب شده‌اند، در این دیدار در جریان طرح‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کلانشهر مشهد قرار گرفتند، همچنین ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در مشهد به سه زبان خارجی در اختیار سفیران قرار گرفت.
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری مشهد در حاشیه این مراسم گفت: امروز در دومین روز نمایشگاه ۲ کارگاه تخصصی با موضوع تامین مالی پروژه های شهری و همچنین مولد سازی دارایی‌ها برگزار شد.
اژدر اژدری افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری انعقاد قرارداد های جدید به خصوص در حوزه غیرساختمانی است.

وی اظهار امیدواری کرد نمایش دستاوردها در این نمایشگاه به انعقاد تفاهمنامه های جدید به خصوص در حوزه پروژه‌های غیرساختمانی و تامین مالی پروژه‌ها منجر شود.

رونمایی از کتاب ثروت عمومی شهرها نوشته ‘داگ دتر واستفان فولستر’ و ترجمه جعفرخیرخواهان از دیگر برنامه‌های دومین روز نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری بود.

موضوع این کتاب تقویت رشد و شکوفایی اقتصادی و بهره برداری از دارایی های پنهان شهری است که شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران شهری و فعالان اقتصادی رونمایی شد.

نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری از ۱۲ تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟