ضرورت شناسایی ظرفیت‌های مشهد به کشورهای دیگر


ضرورت شناسایی ظرفیت‌های مشهد به کشورهای دیگر

سفیر ایران در ارمنستان گفت: شهر مشهد ظرفیت‌های زیادی دارد و این نمایشگاه باید در معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها به کشورهای دیگر کمک می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ظهوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد خبری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری مشهد گفت: کشور ایران و به ویژه شهر مشهد ظرفیت‌های زیادی دارد و این نمایشگاه که با همت استان و شهرداری مشهد ایجاد شده در معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها به کشورهای دیگر کمک می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از تاثیراتی که این نمایشگاه‌ها دارند شناسایی مخاطبان خودشان است که البته باید مبتنی بر یک کار برنامه ریزی دقیق باشد.

ظهوری اضافه کرد: هرچقدر این ظرفیت‌ها بیشتر نمایش گذاشته شود امکان تعامل به وجود می‌آید.

گاهی اوقات نشست‌های غیر حرفه‌ای اجرا گذاشته می شود که در شناساندن قابلیت‌ها کم‌کاری کرده ‌یا تصویر اشتباهی ارائه می‌دهند.

سفیر ایران در ارمنستان گفت: داشتن برنامه برای جذب توریست‌ها به وسیله این نمایشگاه‌ها نیز ازدیگر اقداماتی است که می‌توان انجام داد.

او با بیان اینکه باید بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری مهیا شود، گفت: در این صورت می‌توانیم از کشورهای دیگری که این فضا را تجربه کردند، استفاده کنیم.

او در پایان گفت:البته ما هم باید اعلام نیاز کرده و ضعف‌های خودمان را بگوییم تا آن‌ها با آگاهی از نیازهای ما بتوانند تجربیاتشان را در اختیار ما قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟