اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمر است


اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمر است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه مجموعه هلال احمر دانست و گفت: بی‌گمان مجموعه هلال احمر بدون مشارکت‌های مردمی قادر به انجام وظایف خود نیست.

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت «روز جهانی داوطلبین» اظهارداشت: مجموعه هلال‌احمر و امدادگران و داوطلبان این مجموعه در آن شرایط خطرناک و بحرانی زلزله شامگاه ۲۱ آبانماه ۹۶، با ایثار و از خودگذشتگی و به دور از هرگونه چشمداشتی، جان خود را به خطر انداختند تا جان همنوعان خویش را نجات دهند.
وی تاکید کرد: لازم است در قالب یک همایش بزرگ از خودگذشتگی ها و خدمات ایثارگرانه داوطلبین هلال احمر به شکل شایسته ای تجلیل شود.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با ذکر این موضوع که ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز دنیاست؛ گفت: در چنین شرایطی چاره‌ای نیست جز اینکه مردم با ارایه آموزش های صحیح، فرابگیرند با این بلایای طبیعی زندگی کنند.
بازوند اظهارداشت: تجربه زلزله کرمانشاه نشان داد که مجموعه هلال احمر برای خدمات رسانی در بحران هایی با این مقیاس گسترده نیازمند امکانات و نیروی انسانی بیشتر است.
وی در ادامه اعتماد مردم را سرمایه بزرگ مجموعه هلال احمر دانست و گفت: واریز ۴۵۰ میلیارد کمک‌های مردمی در ایام زلزله نشان داد که خوشبختانه این اعتماد مردمی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!