توزیع عادلانه پروژه‌ها از مهمترین پیامدهای پیروی از نقشه راه است


توزیع عادلانه پروژه‌ها از مهمترین پیامدهای پیروی از نقشه راه است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز توزیع عادلانه و بر طبق نیاز و استعداد پروژه‌ها در هر منطقه است که دستیابی به این مهم بدون آمایش سرزمین و نقشه راه ممکن نخواهد بود.

فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در فرمانداری شهرستان خرم‌دره برگزار شد، با اشاره به تهیه منظومه های روستایی، ابراز کرد: هدف ما از منظومه روستایی و آمایش سرزمین داشتن نقشه راه و دانستن الویت ها برای هدف گذاری است.
وی خاطرنشان کرد: اگر نقشه راه واقعی و با هدف‌گذاری درست تهیه شده باشد، نتیجه مطلوب می دهد از این رو منظومه روستایی و آمایش سرزمین مد نظر جلسه های برنامه‌ریزی باشد.
استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه اشکال‌های موجود در این منظومه ها را باید به زودی رفع کنند، یادآور شد: اگر ما بتوانیم هدف‌گذاری خوبی داشته باشم برای سال آینده ما می توانیم اسلوب و برنامه مناسبی داشته باشیم.
مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: اگر نقشه راه عملیاتی داشته باشیم تکلیف مدیران کل هم بیشتر خواهد شد و امروز بدون داشتن برنامه نمی توان یک سیستم را مدیریت کرد به همین دلیل باید بر اساس یک بنیه علمی پروژه ها را توزیع و اجرا کرد.
این مسؤول با اشاره به آمارهای اداره کل تامین اجتماعی، بیان کرد: در یک سال اخیر ۳۵ نفر به تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند افزوده شده که نشان از فعال بودن چرخه تولید در استان است، البته در ماه های آینده با افتتاح چند واحد صنعتی بزرگ این شرایط بهتر هم خواهدشد.
وی افزود: یکی از مشکلاتی که این شهرستان هم مبتلابه آن بود اصولی نبودن زمین های قولنامه ای بود که امروز شهرداران ما بی دغدغه می توانند به این زمین ها مجوز دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر