واحدهای تولیدی غیرفعال در خرم‌دره به چرخه تولید بازگشتند


واحدهای تولیدی غیرفعال در خرم‌دره به چرخه تولید بازگشتند

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 3 واحد تولیدی غیرفعال خرم‌دره به چرخه تولید بازگشتند.

حجت محمدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در فرمانداری خرم‌دره، اظهار داشت: در شرایط اقتصادی موجود کشور به لطف خدا و همکاری مسؤولان استان واحدهای تعطیل شهرستان دوباره راه اندازی و برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی شد.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان، خاطرنشان کرد: خرم‌دره روزانه پذیرای جمعیت شناور بسیاری از شهرهای همجوار است که انتظار دریافت خدمات مطلوب به ویژه در حوزه بهداشت و درمان دارند.
این مسؤول خرم‌دره را از شهرهای مهاجرپذیر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مهاجران به این منطقه اقشار کمتر برخوردار هستند، نیاز به توجه بیشتر به این منطقه داریم.
وی تاکید کرد: در زمینه امداد جاده ای خدمات مجموعه غزال به حوادث جاده ای چشمگیر است و خدمات ما در شهرستان فقط به ساکنان شهرستان منحصر نیست.
فرماندار خرم‌دره یادآور شد: با توجه به نیاز به یک مرکز جراحی در این شهرستان، استاندار محترم دستورات لازم به آن را مصوب کرد که منشأ خیر برای ۳ شهرستان خواهد بود.
وی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از بیمارستان بوعلی توسط استاندار ابراز امیدواری کرد پیش از پایان سال دانشگاه پیام نور قبلی به منظور راه اندازی مرکز جراحی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و تهاتر آن انجام شود.
محمدی بیان کرد: ابلاغ طرح تفصیلی، تزریق ۶۰۰ تن قیر یارانه ای، تامین آب شرب سالم شهرستان برای سالهای طولانی، نوسازی ۱۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و تجهیز تمامی واحدهای صنعتی به واحد سبتیک در راستای رفع دغدغه های محیط زیستی از اقدامات پرخیر و برکت اخیر در شهرستان بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر با افزایش ۴ درصدی بیمه شدگان اجباری معادل ۴۱۰۲ نفر بالاترین آمار بیمه شدگان در ۶۰ سال اخیر ثبت شد.
مسعود علیاری افزود: همچنین در یک سال اخیر در زمینه کارگاه های فعال با افزایش ۸ درصدی معادل یک هزارو ۱۳۰ واحد، تعداد کارگاه های فعال استان به ۱۵ هزار و ۷۶ واحد در مهر ماه ۹۸ رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل