پای 2 زن در میان است


پای 2 زن در میان است

یزد- ایرنا- ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد، چهارمین روز خود را هم پشت سر گذاشت و پای دومین داوطلب زن هم به این عرصه باز شد.

در دومین روز ثبت نام داوطلبان، نخستین داوطلب زن استان یزد ثبت نام کرده بود و امروز /چهارشنبه/ دومین زن نیز با حضور در ستاد انتخابات شهرستان یزد، ثبت نام نمود.

در چهارمین روز از ثبت نام، حضور داوطلبان، کمی تا قسمتی پر رنگ تر و چشمگیرتر بود، امروز باز هم پای چند بازنشسته دیگر به این عرصه باز شد و به دنیال آن نخستین پزشک استان هم ثبت نام کرد.

همچنین در میان داوطلبان، استاد دانشگاه و روحانی هم بودند و اما در میان ثبت نام کنندگان، نخستین چهره سرشناس نیز به این عرصه قدم گذاشت.

یکی از نمایندگان حال حاضر مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان یزد برای رقابت با دیگر داوطلبان، اعلام آمادگی کرد.

نکته قابل توجه اینکه این فرد ، اکنون در یکی از حوزه های شهرستانی بعنوان نماینده در بهارستان حضور دارد اما در این دوره برای کرسی نمایندگی حوزه یزد ثبت نام کرد.

از دیگر حوزه های انتخاباتی استان یزد هم خبر رسیده که ثبت نامها رونق بیشتری داشته و قطعا در روز های اینده باید شاهد حضور بیشتر داوطلبان باشیم.

اما به جز همان یک نماینده فعلی، تا اینجای کار هیچ یک از سرشناسان استان وارد عرصه انتخابات نشده اند بویژه آنهایی که طی هفته های گذشته نام آنها در شبکه های اجتماعی دست به دست میشد هنوز افتابی نشده اند.

اما تا ساعت ۱۰ صبح امروز /چهارشنبه/ ۴۷ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان یزد ثبت نام کردند.

در حوزه یزد و اشکذر ۲۷ نفر، مهریز ۹ نفر، اردکان سه نفر و تفت و میبد هشت نفر ثبت نام کردند.

در برخی شهرستانها انتخابات معتمدین برگزار شده و با فرماندار برای انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات، همکاری دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال