باید تجاوز به یمن پایان یابد


باید تجاوز به یمن پایان یابد

عضو انصارالله: قبل از هرگونه مذاکره باید تجاوز به یمن پایان یابد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر ضرورت توقف تجاوز و محاصره برای ورود به هرگونه مذاکرات جدید تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، به نقل از المسیره، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که پیش از هرگونه دعوت سازمان ملل برای ورود به مذاکرات جدید باید تجاوز و محاصره...

عضو انصارالله: قبل از هرگونه مذاکره باید تجاوز به یمن پایان یابد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر ضرورت توقف تجاوز و محاصره برای ورود به هرگونه مذاکرات جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، به نقل از المسیره، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که پیش از هرگونه دعوت سازمان ملل برای ورود به مذاکرات جدید باید تجاوز و محاصره پایان یابد.

وی اظهار داشت: امروز معادله تغییر کرده و نمی‌توان در برابر جنایات دشمن متکبر دست بسته باقی خواهد ماند.

القحوم گفت: درهای راه حل بحران از ابتدا برای ما باز است و خواسته‌های ما نیز روشن است و مبتنی بر توقف تجاوز و پایان محاصره است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در دیدار با هیئت ملی یمن در مسقط تلاش کرد که توافق آنها را برای از سرگیری مذاکرات جلب کند اما هیئت ملی تاکید کرد که در صورت ادامه تجاوز و محاصره نمی‌توان گفت‌وگو کرد و به توافق دست یافت.

وی اظهار داشت که دشمن تلاش می‌کند که تجاوزهای خود را تشدید کند و ما با این تجاوزها مقابله خواهیم کرد.

القحوم گفت: نمی‌توان سلطه آمریکا و عربستان و امارات را پذیرفت و ملت ما خطر تجاوز را درک کرده است. دشمن باید بفهمد که سیاست ما و کرامت ما بالاتر از هر چیزی است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که دشمن برای احیای فتنه‌های طایفه‌ای و تسلط بر ثروت‌های یمن و مناطق استراتژیک آن تلاش می‌کند.

القحوم گفت که سازمان ملل به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی فشار نمی‌آورد که به توافق سوئد پایبند باشند.

وی اظهار داشت: ما به سازمان ملل و جامعه جهانی که برخورد سیاسی با مسائل دارند تکیه نمی‌کنیم و اکثر سازمان‌های بشردوستانه شعار انسانیت را سر می‌دهند اما به آن عمل نمی‌کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: ما به دنیا ثابت کردیم که به دنبال صلح هستیم، اما در صورت ادامه تجاوز هیچ گزینه‌ای به جز دفاع از کرامت ما و آزادی و استقلالمان نداریم.

القحوم افزود: ملت ما مقاوم و آگاه است و در زمینه ساخت تجهیزات نظامی شاهد تحول بزرگی هستیم. ما قبل از مذاکراه باید گام‌های جدی طرف مقابل در زمینه توقف تجاوز و پایان محاصره را ببینیم.

وی تاکید کرد: دشمن ما متکبر و زورگو است و نمی‌خواهد به شکستی که متحمل شده اعتراف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج