20 هزار دانش آموز از جشنواره فرهنگی هنری البرز دیدن کردند


20 هزار دانش آموز از جشنواره فرهنگی هنری البرز دیدن کردند

کرج - ایرنا - رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 20 هزار دانش آموز از سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی این استان درکانون شهید فهمیده کرج دیدن کردند.

جواد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره با هدف انتقال و تبادل تجربه ها ، معرفی توانمندی های دانش آموزان در حوزه فرهنگی هنری به نمایش درآمد.

وی از کانون های فرهنگی تربیتی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت در کنار مدرسه نام برد و خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی تربیتی در برقراری مهارت های ارتباطی و حرفه ای و فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: این جشنواره یکی از برنامه هایی است که می تواند بخشی از فعالیت های خلاقانه و اثربخش کانون های فرهنگی تربیتی را به نمایش درآورد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره کانون ها گردهم آمدند تا با کارکرد ، خلاقیت آفرینی و فعالیت ها یکدیگر درفصول مختلف کاری آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر به مدت سه روز از۴ هزار اثر به نمایش درآمده در ۱۲ غرفه این جشنواره بازدید کردند.

محمدی بیان داشت: آثار این جشنواره در زمینه فرهنگی ، هنری، تجسمی، صنایع دستی ، ادبی و رسانه ای در معرض دید عموم به ویژه دانش آموزان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در حاشیه این جشنواره سیاه چادرهای روستایی، کارگاه های آموزشی صنایع دستی ، خوشنویسی ، نقاشی ، پرورش گل و گیاه و نجوم برپا شد.

وی اجرای سرود، نمایش، نقاله خوانی ، موسیقی سنتی و نمایش ورزش های رزمی ، نقاشی دومینو، پخت آش ، شیرینی های محلی را از دیگر برنامه های زنده در طول برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی تاکید کرد: سالانه حدود ۳۰ هزار نفر از برنامه های کانون های فرهنگی تربیتی استان بهره مند می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها