کاندیدا ها قول هایی به مردم ندهند که در انجام آن ناتوان باشند


کاندیدا ها قول هایی به مردم ندهند که در انجام آن ناتوان باشند

کاشان - معاون رئیس قوه قضائیه گفت: افرادی که برای حضور در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوند نباید قول هایی به مردم بدهند که از انجام آن ناتوان باشند.

کاندیدا ها قول هایی به مردم ندهند که در انجام آن ناتوان باشند

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی عصر چهارشنبه در جمع برخی از مدیران و شهروندان کاشانی با بیان اینکه همه مردم و مسئولین باید برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند، اظهار داشت: اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولین نظام لازم توسعه در کشور است که باید سرلوحه امور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه همه تشکیلات اجرایی، قضایی، بازرگانی و دولت باید برای ارائه خدمت به مردم تلاش کنند، ابراز داشت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باید همگی خادم مردم باشیم و برای خدمتبه ملت ایران تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به رفتار و گفتار محکم و کوبنده حضرت امام خمینی(ره) در مقابل غربی ها تصریح کرد: همین امام در مقابل مردم و ملت بسیار خاشعانه و خاضعانه رفتار می کرد که این درسی بزرگ برای مدیران و مسئولین است.

مشارکت بالای مردم در انتخابات باید اولویت اول مسئولان باشد

وی از لزوم حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو سخن گفت و اذعان داشت: آنچه که باید برای مسئولین، مجریان و نامزدهای انتخاباتی مهم باشد مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام بهرامی با انتقاد از رفتار و گفتار هیجانی بعضی از نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: هیجانی کردن مردم در انتخابات بزرگترین آسیب را برای مردم به همراه دارد که نباید این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه کار نماینده مجلس قانوگذاری بر مبنای شرع، دین و قانون اساسی است، بیان داشت: افرادی که برای حضور در انتخابات کاندیدا می شوند نباید قول هایی به مردم بدهند که از انجام آن ناتوان باشند.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به نعمت ولی فقیه در جامعه اسلامی افزود: وجود ولی فقیه در جامعه باعث وحدت و همچون نوری در جامعه است که با دنبال کردن آن می توان راه سعادت و هدایت را پیدا کرد.

مسئله پیشگیری در قوه قضائیه یکی از مهمترین اولویت هاست

وی با بیان اینکه مسئله پیشگیری در قوه قضائیه یکی از اولویت هاست، اظهار داشت: به این منظور مسئله آگاه سازی مردم و مسئولین مرتب انجام می شود.

حجت الاسلام بهرامی مهم‌ترین هدف سازمان قضائی نیروهای مسلح را صیانت و حمایت از نیروهای مسلح دانست و ابراز داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیروهایی نجیب، آماده به کار و خطرپذیر هستند و تمام تلاش خود را برای حمایت از ایشان انجام می دهیم.

کسی که مجرم است ابتدا باید ارشاد شود

وی امکان وجود یک نیروی ناکارآمد در نیروهای مسلح را همچون یک لکه سیاه در سطحی بزرگ از سفیدی دانست و تصریح کرد: کسی که مجرم است ابتدا باید ارشاد شود.

معاون رئیس قوه قضائیه افزود: اگر فرد متخلفی پیدا شود تا به حد جرم نرسیده است قوه قضائیه باید جلو آن را بگیرد و اگر به مرحله جرم رسید قوه قضائیه باید به دنبال اصلاح و اقدامات لازم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک