لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!


لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!

ریچارد هموند را اکثر شما می‌شناسید. احتمالاً او را دوست دارید و از نام مستعار او که “همستر” است آگاه هستید. ارتباط بین نام های هموند و همستر واضح است اما احتمالاً نمی‌دانستید که این نام مستعار و لقب چگونه انتخاب شده است. شما احتمالاً زاگ زیگلر که خبرنگار خودرویی نشریه موتورینگ بریتانیاست را نمی‌شناسید.... The post لقب “همستر” ریچارد هموند از...

ریچارد هموند را اکثر شما می‌شناسید. احتمالاً او را دوست دارید و از نام مستعار او که “همستر” است آگاه هستید. ارتباط بین نام های هموند و همستر واضح است اما احتمالاً نمی‌دانستید که این نام مستعار و لقب چگونه انتخاب شده است. شما احتمالاً زاگ زیگلر که خبرنگار خودرویی نشریه موتورینگ بریتانیاست را نمی‌شناسید. در ویدئوی جدیدی که منتشر شده هموند توضیح می‌دهد که لقبش چگونه به وجود آمده است.

لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!
در این کلیپ کوتاه می‌توانیم ببینیم هموند چگونه کار خود در دنیای جذاب خبرنگاری خودرویی را آغاز کرده و البته این افتخار با همراهی زیگلر بوده است. هموند جوان در اوایل دهه 90 میلادی در یک ایستگاه رادیویی و به همراه زیگلر کار می‌کرده است. زیگلر پیش از آن نیز در موتورینگ حضور داشته است. هموند صحبت کردن درباره‌ی خودروها را دوست داشته و با کمک و تشویق زیگلر توانسته وارد این وادی شود و به فردی تبدیل شود که امروزه همه‌ی ما می‌شناسیم.

لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!
اما برسیم به لقب هموند که کمی بعدتر انتخاب شده و حتی به‌صورت مستقیم به او اشاره نداشته است. زمانی که هموند و همسرش انتظار به دنیا آمدن اولین بچه‌ی خود را می‌کشیده‌اند، زیگلر به آن‌ها گفته که شما یک “همستر کوچک” خواهید داشت. بله واقعاً دختر بزرگ هموند با نام همستر شناخته شده است.

لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!
هموند در این کلیپ توضیح می‌دهد که چگونه علاقه زیادی به لقب خود نداشته است. بله می‌دانیم که نام همستر به اندازه‌ی نام های حیواناتی چون گرگ یا عقاب با پرستیژ نیست اما خب هموند با همین لقب شهرت بیشتری پیدا کرده است.

لقب “همستر” ریچارد هموند از کجا آمده است؟!
هموند به همراه جرمی کلارکسون و جیمز می شهرت زیادی در دنیای خودرو به دست آورده‌اند و پس از اجرای برنامه‌ی محبوب تاپ گیر هم‌اکنون در برنامه‌ی گرندتور حضور دارند. در جدیدترین قسمت این مجموعه این سه نفر چهار چرخه‌های دوست‌داشتنی را رها کرده و به ماجراجویی دریایی پرداخته‌اند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته