حکم جالب یک قاضی به نفع مردم زلزله‌زده


حکم جالب یک قاضی به نفع مردم زلزله‌زده

یک قاضی در شهرستان کامیاران استان کردستان، درحکمی جالب و انسان دوستانه، متهم را بجای مجازات حبس، ملزم به تهیه وسایل گرمایشی به منظور کمک به هموطنان زلزله زده حادثه اخیر استان آذربایجان شرقی نموده است.

حکم جالب یک قاضی به نفع مردم زلزله‌زده

در این پرونده یک قاضی در شهرستان کامیاران استان کردستان، درحکمی جالب و انسان دوستانه، متهم را بجای مجازات حبس، ملزم به تهیه وسایل گرمایشی به منظور کمک به هموطنان زلزله زده حادثه اخیر استان آذربایجان شرقی نموده است. درادامه رای صادره ازشعبه۱۰۱ دادگاه کیفری دو کامیاران را دراین خصوص ملاحظه می‌فرمایید.

در متن رای صادره آمده است که "نامبرده در راستای افزایش حس نیکوکاری و نوع دوستی که خود یک آموزش اخلاقی جهت ارتقاء وترویج روش صحیح زندگی در اجتماع و از زیباترین خصلت‌های مومن می‌باشد وبه جهت کمک به هموطنان زلزله زده حادثه اخیر در استان آذربایجان شرقی، نسبت به تهیه وسایل گرمایشی به مبلغ حداقل پنجاه میلیون ریال و تحویل آن به مراجع ذیربط (از جمله جمعیت هلال احمر) در اسرع وقت اقدام و رسید آن را تحویل واحد اجرای احکام کیفری نماید. "

این رای به دلیل انجام اقداماتی که تهدید علیه بهداشت عمومی (از طریق جوجه ریزی غیرمجاز وعدم رعایت مقررات بهداشت) محسوب می‌شود، صادر شده است.

حکم جالب یک قاضی به نفع مردم زلزله‌زده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس