بصیرت‌افزایی در فضای شبهه‌افکن امروز جهاد اکبر است


بصیرت‌افزایی در فضای شبهه‌افکن امروز جهاد اکبر است

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه؛ بصیرت‌افزایی در فضای شبهه‌افکن امروز را جهاد اکبر دانست و گفت: جهادگران با محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کارآفرینی، با فتنه‌های نرم دشمنان در شرایط جنگ اقتصادی که کشور با آن مواجه شده جهاد اکبر می‌کنند.

سردار بهمن ریحانی روز چهارشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و طرح هجرت که با حضور «محمد زهرایی» رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در سرسرای بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود: کار جهادی نقطه مقابل خواسته دشمنان است، در اتفاقات روزهای اخیر ما شاهد آن هستیم جاهایی که گروه های جهادی برای مردم کاری انجام داده‌اند هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی اضافه کرد: انجام کارهای جهادی پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم می کند و دشمنان این را نمی خواهند.

ریحانی در ادامه جنگ امروز را جنگ اقتصادی و نرم عنوان کرد و گفت: کارآفرینی امروز نمونه ای از کار جهادی اکبر است زیرا باعث عصبانیت و ناراحتی دشمنان و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی می شود.

چهار هزار و ۴۰۰ اردوی جهادی در استان کرمانشاه برگزار شده است

رییس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه نیز در ادامه این همایش گفت: در طول ۱۰ سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۰۰ اردوی جهادی با ۱۰۲ هزار روز نفر اردو در استان برگزار شده که از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۶ اردو آن در طول سال ۹۸ بوده است.

سرهنگ پاسدار حسین قبادی بصیر، علت افزایش اردوهای جهادی در سال جاری را کمک به سیل زدگان ابتدای سال جاری اعلام کرد و افزود: در جریان این سیل‌ها ۱۹۲ گروه جهادی به صورت متمادی به سایر استان ها و ۹۰۹ اردوی جهادی به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.

وی با اشاره به طرح هجرت بسیج سازندگی گفت: در راستای اجرای این طرح، بسیج سازندگی استان کرمانشاه عملیات بازسازی ۴۸۹ مدرسه با ۳۳ هزار نفر اردو جهادی انجام دادند.

قبادی بصیر، همچنین به طرح های اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه اشاره کرد و اظهارداشت تاکنون در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به بیش از پنج هزار نفر وام اشتغال ارائه شده و بسیج سازندگی با هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی درصدد کمک به تولید داخلی و اشتغال استان است.

۳۷۸ گروه جهادی شناسنامه دار و بیش از ۷۰۰ بسیج محله در استان کرمانشاه فعالیت می کنند و در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۹ هزار پروزه عمرانی بسیج سازندگی استان کرمانشاه اجرا کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت؛ ۱۴ شهرستان، ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود