داشتن نقشه راه، هدف اصلی تدوین سند منظومه‌های روستایی


داشتن نقشه راه، هدف اصلی تدوین سند منظومه‌های روستایی

استاندار زنجان گفت: داشتن نقشه راه، هدف اصلی تدوین سند منظومه‌های روستایی است.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: کاسته شدن از آمار بیمه بیکاری‌بگیران، نشان از فعال بودن چرخه تولید در استان است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک واحدهای تولیدی خوبی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که با بهره‌برداری از آن‌ها وضعیت اشتغال استان بهبود می‌یابد.

استاندار زنجان افزود: یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر شهرستان‌ها شده، صدور پروانه برای زمین‌های فاقد سند و قولنامه‌ای بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، تکلیف آن مشخص شد که شهرداران بدون دغدغه می‌توانند مجوز داده و شهروندان نیز شروع به ساخت و ساز کنند.

این مسئول با اشاره به تدوین منظومه سند روستایی، ادامه داد: هدف از تدوین این منظومه این است که نقشه راه عملیاتی داشته و اولویت‌ها را بشناسیم و با توجه به شرایط اولویت‌بندی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر این‌که نقشه راه توسعه روستاها اگر دقیق و مطالعه شده باشد می‌توان به نتیجه رسید، افزود: تدوین منظومه روستایی تقریبا به اتمام رسیده است که باید مدنظر جلسات برنامه‌ریزی باشد.

حقیقی با اشاره به این‌که اطلاعات باید در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا رفع اشکال کنند، گفت: اگر بتوانیم با توجه به این منظومه هدف‌گذاری داشته باشیم، قادر خواهیم بود یک برنامه منسجم برای روستاها داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: انتظار است همه فرمانداری‌ها بر اساس این منظومه صاحب نقشه راه کاملا عملیاتی باشند تا علاوه بر پاسخ‌گویی به مردم، ایرادات را نیز برطرف کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر این‌که امروز بدون داشتن برنامه نمی‌توان یک سیستم را مدیریت کرد، ادامه داد: این برنامه‌ها باعث توزیع عادلانه درآمد، امکانات و پروژه‌ها می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی