این زن هزار چهره در تهران چه کرد؟ / او در سال91 زندانی بود!


این زن هزار چهره در تهران چه کرد؟ / او در سال91 زندانی بود!

حوادث رکنا : رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت زن جوانی که برای شناسایی نشدن چهره و مشخصات سجلی اش را در اغتشاشات اخیر تغییر داده بود، خبر داد و گفت: متهم با هوشیاری پلیس شناسایی و بامداد امروز دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ"مهدی تاجیک" با اعلام این خبر، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه زن جوانی در روز اول اغتشاشات با آتش زدن چند حلقه لاستیک و انسداد خیابان فدائیان اسلام و شعاردهی و سنگ پرانی به سمت مأموران، اماکن عمومی را تخریب کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه این زن جوان در حوالی شهرستان قرچک شناسایی شد ولی در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم از محل سکونتش گریخته است و به نقطه دیگری نقل مکان کرده است.

وی افزود: تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه جدید متهم ادامه یافت تا اینکه روز گذشته، مخفیگاه این فرد در حوالی چهار راه مصباح شهرستان کرج شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

تاجیک با اشاره به اینکه متهم بامداد امروز دوازدهم آذرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل شد، اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم، جرایم امنیتی فراوانی دیده می شود و آخرین بار این خانم جوان در سال91 توسط یکی از دستگاه های امنیتی کشور به جرم تبلیغ و فعالیت علیه نظام و حمایت از گروه های معاند بازداشت شده است که پس از تحمل حبس و آزادی از زندان، با تغییر چهره و مشخصات سجلی اشت مجددا سرلیدری اغتشاشات اخیر را برعهده گرفته بود.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم به جرایم انتسابی وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق