دستگیری سارق لوازم خودرو و مالخر حرفه ای در کیانشهر


دستگیری سارق لوازم خودرو و مالخر حرفه ای در کیانشهر

حوادث رکنا : رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری سارق حرفه ای که در منطقه کیانشهر دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زد، خبر داد.

به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 158 کیانشهر گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.

سرهنگ "حسین حسین‌زاده" افزود: با توجه به افزایش پرونده های سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری عامل این دزدی ها وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل های سرقت و انجام تحقیقات میدانی تصویر واضحی از سارق جوان را در زمان دزدی که مشغول سرقت از داخل یک دستگاه خودرو بود به دست آوردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ماموران با مراجعه به بانک آلبوم مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی سارق جوان شدند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه وی در محدوده کلانتری شناسایی کنند، گفت: با دستور قضائی متهم در روز دوشنیه یازدهم آذر ماه در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

کلانتر محله کیانشهر گفت: با انتقال متهم به کلانتری وی در بازجویی های پلیسی به 20 فقره سرقت و فروش اموال سرقتی اعتراف و اظهار کرد اموال سرقتی را به مالخری در محدوده کلانتری فروخته است.

حسین زاده با بیان اینکه مالخر اموال سرقتی شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر شده است، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم 63 قلم اموال سرقتی از قبیل: ضبط، باند، سنگ فرز، لوازم لوکس خودرو، باطری و لاستیک خودرو کشف شد.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیون تومان برآورد کرده اند و هر دو متهم سابقه دار و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان