خبری عجیب درباره لیست استقلال ؛ شش دیاباته جدید در راه تیم استراماچونی ؟!


خبری عجیب درباره لیست استقلال ؛ شش دیاباته جدید در راه تیم استراماچونی ؟!

با رسیدن به هفته سیزدهم و نزدیک شدن به نیم‌فصل، مدیران باشگاه استقلال خواسته یا ناخواسته درباره لیستی از بازیکنان این تیم که در فهرست خروجی قرار گرفته‌اند حرف می‌زنند.

به گزارش افکارنیوز،

استقلال همین حالا هنوز یک جای خالی در لیست نفراتش دارد که پیشتر قصد داشت یک مهاجم خارجی را به خدمت بگیرد. همان بازیکنی که پس از مذاکرات اولیه فتحی با مدیربرنامه‌هایش مشخص شد فوتبالیستی اهل رژیم اشغالگر قدس بوده است. جدا از این گفته می‌شود داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم در لیست بازیکنان خروجی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این دو عنوان شده بود که مرتضی تبریزی و میلاد باقری هم درخواست جدایی داده‌اند تا در نیم‌فصل از استقلال بروند.

اخبار ورزشی- یک فرد آگاه در باشگاه استقلال در همین باره گفت محمد دانشگر هم در این لیست قرار گرفته است. بازیکنی که هنوز نتوانسته مشکل انضباطی اش را با استراماچونی حل کند ظاهراً در تعطیلات لیگ برای اردوی تیم ملی از این موضوع مطلع شده بود. ۲۲ آبان روزی بود که دانشگر در اینستاگرامش استوری را منتشر کرد و زیرش نوشت :

این فرد مسئول تأکید کرد استرا از ۲۰ روز پیش در این باره به جمع‌بندی قطعی رسیده و استراماچونی دو بازیکن داخلی را برای اضافه شدن به نفرات دفاعی استقلال مد نظر دارد تا یکی یا هر دو آن‌ها را جایگزین دانشگر کند. با خروج دانشگر، شجاعیان، کریمی، تبریزی، باقری و یک جای خالی قبلی لیست استقلال ۶ جای خالی خواهد داشت.

این فرد مسئول به خبرنگار ما گفت قصد داریم استقلال را برای نیم‌فصل دوم پرقدرت و با نظر شخص استراماچونی ببندیم، چون با توجه به انتخاب و خرید دیاباته و میلیچ که عملکرد خوبی تا اینجا داشته‌اند به انتخاب‌های استراماچونی اعتماد داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس