تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر


تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر

سال پیش بود که شورولت بلیزر با نامی نمادین و استایلی متمایز معرفی شد. اگرچه طراحی این خودرو شاخصه‌های اسپورت زیادی دارد اما فاقد قوای محرکه ضروری برای یک کراس اوور پرفورمنس می‌باشد. به همین خاطر است که لینگن فلتر وارد میدان شده تا این خودرو را ارتقا دهد. در حقیقت این تیونر پیشرانه بلیزر... The post تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن...

سال پیش بود که شورولت بلیزر با نامی نمادین و استایلی متمایز معرفی شد. اگرچه طراحی این خودرو شاخصه‌های اسپورت زیادی دارد اما فاقد قوای محرکه ضروری برای یک کراس اوور پرفورمنس می‌باشد. به همین خاطر است که لینگن فلتر وارد میدان شده تا این خودرو را ارتقا دهد. در حقیقت این تیونر پیشرانه بلیزر را به سوپرشارژر مجهز خواهد کرد.

تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر
سیستم سوپرشارژر لینگن فلتر مورداستفاده برای بلیزر طراحی نشده است. در حقیقت این سیستم ابتدا یک قطعه‌ی پرفورمنس برای شورولت کلرادو و جی ام سی کانیون بوده است. این سوپرشارژر به پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری LGX جنرال موتورز متصل شده و قدرت 450 اسب بخاری در میل‌لنگ تولید می‌کند. قدرت استاندارد پیشرانه یاد شده برابر با 308 اسب بخار می‌باشد.

تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر
گفته می‌شود این شرکت افترمارکتی، بلیزر سوپرشارژردار را پس از مشاهده تقاضای غیرمنتظره برای تولید چنین خودرویی خواهد ساخت. پیشرانه‌ی یاد شده در بلیزر هم بکار رفته و سوپرشارژر موردبحث نیز به‌صورت عرضی زیر کاپوت این کراس اوور جا خوش خواهد کرد. البته معاون بخش مهندسی لینگن فلتر می‌گوید این خودرو نیازمند سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود.

تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر
البته به نظر می‌رسد که لینگن فلتر به دنبال عرضه انبوه بلیزر سوپرشارژردار نیست. وقتی به سایت این تیونر سر بزنید پکیج سوپرشارژر آن را برای کلرادو و کانیون با بهای 6995 دلار خواهید یافت اما فعلاً خبری از این پکیج برای بلیزر نیست.

تولید شورولت بلیزر سوپرشارژردار توسط لینگن فلتر
فعلاً لینگن فلتر یک دستگاه از بلیزر سوپرشارژردار خواهد ساخت. احتمالاً این تیونر به دنبال اصلاحات بعدی موردنیاز روی این کراس اوور بوده تا قدرت بیشتر خودرو به‌طور ایمنی به جاده منتقل شود. اگر شورولت آنچه را که مشتریان می‌خواهند به آن‌ها ندهد کمپانی‌هایی همچون لینگن فلتر این خواسته‌ها را برطرف خواهند کرد. شاید ما هرگز بلیزر SS را نبینیم اما یک محصول تیون شده می‌تواند به همان اندازه خوب یا حتی بهتر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا