ورود مقتدرانه رهبری درحوادث اخیر دشمنان را به عقب راند


ورود مقتدرانه رهبری درحوادث اخیر دشمنان را به عقب راند

قم- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: درحوادث اخیر کشور اگر ورود جدی و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، دشمنان به به این راحتی عقب نشینی نمی‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اوقاف قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری درجمع کارکنان این اداره کل با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی هر هر وسیله ای استفاده می کنند اظهار داشت:‌ امام راحل جمله معروفی دارند مبنی بر اینکه پشتیبانی ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسید، در همین قضایای اخیر هم اگر ورود جدی و مقتدرانه رهبری نبود، دشمنان به به این راحتی عقب نشینی نمی کردند البته در این بین بی تدبیری‌هایی وجود داشت که بهانه به دست دشمنان داد.
وی اظهار داشت:‌ دشمنان مدام در حال تغییر تاکتیک‌های خود برای ضربه به اسلام و انقلاب هستند بنابراین باید همواره هوشیار و پشتیبانی ولایت فقیه باشیم.
وی با تاکید بر افزایش بصیرت و قدرت تحلیل شرایط از سوی همه افراد جامعه عنوان کرد: مشکلات وجود دارد ولی باید بدانیم مسئولیت سنگینی بر دوش ماست که نیاز به مراقبت دارد و بروز اینگونه مشکلات هم از سوی دشمنان امری غیر قابل انکار است.

اسکندری با اشاره به ویژگی‌های ذاتی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این نظام دستاوردهای مهمی داشته از جمله اینکه مردم به آن ایمان دارند لذا هر طوفانی هم که به پا می‌شود، ملت پای انقلابشان ایستاده‌اند، دستاورد دیگر امیدی است که در دل محرومان و مستضعفان جهان ایجاد و موجب شده انسان‌های آزادی‌خواه به این نظام به چشم یک تکیه‌گاه نگاه کنند و سومین دستاورد هم یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و مکتب تشیع و در رأس آنها استکبار جهانی است البته در عین حال مشکلات و ضعف‌هایی هم وجود دارد که امروز در بعد اقتصادی مشهود است.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل