اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی است


اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی همین اردوهای جهادی است.

محمد زهرایی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که امروز(۱۳آذر) در کرمانشاه برگزار شد،اظهار کرد: گام دوم انقلاب در حالی آغاز می‌شود که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این مدت انقلاب به بلوغ رسیده است.

وی گفت: در این چهل سال انقلاب اسلامی دو روی سکه به خود دیده که یک روی آن پر از دشمنی‌هایی است که به فراخور زمان از سوی دشمنان به انقلاب تحمیل شده و روی دیگر سکه هم حضور پرشور مردم در تمامی عرصه های سرنوشت‌ساز پس از پیروزی انقلاب در دفاع از اسلام و انقلاب بوده است.

زهرایی با تاکید بر لزوم توجه به توانمندیهای داخل کشور، اضافه کرد: شاید برخی که با ایدئولوژی انقلاب خیلی آشنایی ندارند و یا خود را به آن راه می‌زنند به دنبال گشایشی از آن سوی مرزها با مذاکره و برجام و... باشند، اما مگر می شود انقلابی که به دنبال رسیدن به استقلال و آزادی برای همه مردم جهان بوده، با استکبار جهانی که به راحتی به خود اجازه به تاراج بردن ثروت مردم کشورهای مختلف را می‌دهد، همراه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب بسیجیان وظیفه دارند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب از جهادگران به عنوان یک ظرفیت مهم یاد شده، گفت: جهادگران انسانهای مسئولیت پذیری هستند که با سپردن مسئولیت اداره کشور به آنها دیگر مجبور نیستیم گاه و بیگاه دنبال پیدا کردن رانت و دزدی و... بگردیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و تفکر جهادی دو روح بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: اردوهای جهادی بهترین عرصه برای تربیت مدیران جهادی هستند.

زهرایی با اشاره به فعالیت یازده هزار هسته جهادی جغرافیامحور در کشور ادامه داد: گروه های جهادی هرجا احساس نیاز کنند به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری پای کار می‌آیند و منتظر بودجه هم نمی‌مانند.

حسین قبادی‌بصیر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز در این همایش با اشاره به رشد اردوهای جهادی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در طول 10 سال گذشته 4403 اردوی جهادی با اعزام 102 هزار و 881 نفر روز در استان داشته‌ایم که 2656 اردوی آن با اعزام 54 هزار و 448 نفرروز در سال جاری انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به ورورد خوب جهادگران در جریان سیل اوایل امسال، گفت: در جریان سیل امسال 192 نفر جهادگر استان در دوره های 10 روزه و بیشتر به مناطق سیل زده استان لرستان و 909 نفر نیز به مناطق سیل زده داخل استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در گذشته تعداد گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار استان کرمانشاه کمتر از 200 گروه بود، گفت: این آمار در حال حاضر به 378 گروه جهادی شناسنامه‌دار رسیده که نشان از رشد قابل توجه این گروه‌ها دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر 827 گروه جهادی محله‌محور در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تشکیل شده که ایجاد این گروه‌ها نقش مهمی در افزایش اردوهای جهادی داشته است.

قبادی‌بصیر اشاره ای هم به اجرای طرح هجرت در سطح 489 مدرسه استان کرمانشاه داشت و افزود: در این طرح 33 هزار نفر روز خدمات اجرا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت