راهبرد دشمنان برای مقابله با ایران به بن‌بست رسیده است


راهبرد دشمنان برای مقابله با ایران به بن‌بست رسیده است

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : حضور هوشمندانه مردم در حوادث اخیر موجب بن بست راهبردی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی ایران شده است.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه میامی افزود : هدف دشمنان در اتفاقات گذشته بر اندازی نظام بود و حضور مردم با پیروی از ولایت فقیه نقشه های آنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در اربعین امسال نیز به دنبال آشوب بودند ، تصریح کرد : با طراحی سرویس های جاسوسی دشمنان قرار بود برخی منافقان در حوادث گذشته نقش آفرینی کنند، اما با درایت مردم و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تلاش مذبوحانه آن ها خنثی گردید .

فرمانده سپاه استان سمنان گفت : مردم ایران با تفکر بسیجی از فتنه ، تهدید و توطئه دشمنان به سلامت عبور کرده‌اند ، همانطور که در دفاع مقدس نیز این روحیه موجب شکست دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران شد.

سرهنگ پاسدار دامغانی با بیان اینکه بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت : مبنای شکل گیری شجره طیبه بسیج تبدیل تهدید و توطئه های دشمنان به فرصت برای اعتلای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه میامی جزو نواحی برتر استان محسوب می شود، افزود : یکی از ویژگی های سرهنگ غلامرضا فلاحتی فرمانده سابق سپاه میامی ، فراهم کردن فضای وحدت و همدلی بین دستگاه های اجرایی ، پایگاه های بسیج و پاسداران در راستای خدمت به مردم بود.

احمد ملایری فرماندار میامی نیز در این مراسم گفت : بسیجیان در صحنه‌های حساس با پیروی از ولایت فقیه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف اظهار کرد : جوانان ایثارگر شهرستان میامی در راستای توسعه و محرومیت زدایی شهرستان نقش پر رنگی دارند.

در این آیین از زحمات سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتی تقدیر و سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه میامی معرفی شد.

شهرستان میامی با دوبخش مرکزی وکالپوش با جمعیتی بیش از ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور