حمایت نرم‌افزاری 62 کانون معین از کانون‌های مساجد تهران/ برگزاری دوره‌های آموزشی برای رابطان


حمایت نرم‌افزاری 62 کانون معین از کانون‌های مساجد تهران/ برگزاری دوره‌های آموزشی برای رابطان

حجت‌الاسلام قدیریان با اشاره به صدور حکم رابطین و مدیران کانون‌های مساجد معین تهران، گفت: کانون‌های معین موظف هستند از دیگر کانون‌های مساجد حمایت نرم‌افزاری و فرهنگی داشته باشند.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از صدور حکم رابطین فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران) شهرستان های استان تهران و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد معین استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته، 62 کانون به عنوان کانون های معین معرفی شده اند که هر کدام این کانون های معین 25 تا 30 کانون مسجد را از لحاظ نرم افزاری و فرهنگی پشتیبانی می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای رابطین فهما و مدیران کانون های مساجد معین 16 شهرستان استان تهران، گفت: این دوره های آموزشی تاکنون در سه شهرستان برگزار شده و تا ۲۰‌ آذر ماه در دیگر شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف طرح ملی «فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران)» که شناسایی مسجد تراز اسلامی است، ابراز کرد: در این راستا کانون های معین موظف هستند، به بررسی نقاط ضعف و قوت کانون های فرهنگی هنری مساجد بپردازند و مشکلات کانون های مساجد تحت پوشش را رسیدگی کنند. ضمن اینکه ثبت آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری کانون ها در سامانه بچه های مسجد و برگزاری دوره های آموزشی، حمایت و پشتیبانی از برنامه های آنها از دیگر اقداماتی است که باید توسط کانون های فرهنگی هنری معین انجام شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ دینی مبتنی بر تعالیم اسلامی با محوریت مساجد، خاطر نشان کرد: در این راستا تلاش می کنیم که به کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خدمات ارایه دهیم تا به مولفه های مد نظر دست یابند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا