برنامه سیم آخر رادیو فرهنگ در لیست واحدهای درسی هنرستان موسیقی جای گرفت


برنامه سیم آخر رادیو فرهنگ در لیست واحدهای درسی هنرستان موسیقی جای گرفت

برنامۀ سیم آخررادیو فرهنگ که به شناخت و تبیین موسیقی می پردازد و چگونگی درک و دریافت آن را به مخاطبان آموزش می دهد، توسط استادان هنرستان موسیقی مفید شناخته شده

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل ازروابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه سیم آخر رادیو فرهنگ در لیست واحدهای درسی هنرستان موسیقی جای گرفت.


گوش سپردن به این برنامه برای هنرجویان کلاس هفتم هنرستان موسیقی لازم و به عنوان یکی ازمواد امتحانی درس شناخت موسیقی مطرح شده و تصویب شد.


برنامۀ سیم آخر با مشارکت و همراهی کارشناسان و هنرمندان موسیقی دانشگاه ها در رادیو فرهنگ تولید می‌شود و بسیاری از دانش‌آموختگان و مدرسان دانشگاه در رشته موسیقی آن را جزو یکی از مفیدترین برنامه های تخصصی موسیقی تولید شده در صداوسیما می‌دانند که دارای استاندارد دانشگاهی قابل قبولی است.


سلمان سالک پژوهشگر، نوازنده تار و آهنگساز، علی اکبر قربانی آهنگساز و رهبر ارکستر، محسن نورانی نوازنده و پژوهشگر موسیقی، امیرحسین رحمتی نوازنده و پژوهشگرموسیقی، سجاد تهذیبی نوازنده سه‌تار ، حمید مرادیان آهنگساز و پژوهشگر و....از جمله هنرمندان و کارشناسانی هستند که در این برنامه شرکت داشتند .


موسیقیدانان متخصص و صاحب‌نام دیگری به مرور در قسمت‌های آیندۀ این برنامه حضور خواهند داشت وهر یک، جنبه‌ای از دانش موسیقی را فراروی شنوندگان جدی این عرصه خواهند گشود.


برنامه سیم آخر رادیو فرهنگ روزهای پنج شنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی مرتضی امرجی،کارشناسی سپهر سراجی و گویندگی فریناز ثریا برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتزپخش می شود.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام