از خط قرمزهای ما عبور نکنید


از خط قرمزهای ما عبور نکنید

فرمانده کل سپاه: به همه دشمنان می‌گویم که از خط قرمز‌ها عبور نکنید، قدرت ملت ایران را می‌شناسید.

از خط قرمزهای ما عبور نکنیدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی افزود: شما می‌دانید که ملت ایران با دشمنانش چگونه برخورد می‌کند، ذوق زده نشوید و بدانید که ملت ایران بیدار و هوشیار است، دیدید که ملت ایران چقدر آگاه و مومن، وفادار، فداکار و باشکوه است و چگونه صف خود را از آمریکا جدا کرد.
وی اضافه کرد: باید ملت ایران را عزیز داشت، در مقابل آن‌ها قربانی شد و تا حد مرگ برای‌شان تلاش کرد.
سرلشکر سلامی گفت: ما هرگز ملت‌مان را تنها نمی‌گذاریم و این جزو مرام ماست و با ملت‌مان در همه میدان‌ها هستیم.
وی خطاب به ملت ایران افزود: ما از طرف رهبرمان مامور هستیم و دستور گرفته‌ایم که تا سرحد جان فداکاری کنیم و هرگاه مقدر شود فدایتان شویم، جان ناقابل ما فدای شما ملت به ویژه خانواده‌های شهدا.
فرمانده سپاه گفت: رودخانه عظیم این ملت در حال حرکت است و انداختن سنگریزه‌ها، تاثیری در موج خروشان آن ندارد.
سرلشکر سلامی افزود: ما پیشرفت می‌کنیم و به زودی به قدرت بزرگ جهانی تبدیل می‌شویم و ما همه "ایران جهانی" را به زودی خواهیم دید.
ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد
سردار سلامی با بیان اینکه ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد، گفت: جهان اسلام در قوی‌ترین موقعیت خود قرار دارد.
فرمانده کل سپاه امروز با بیان اینکه اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، در نطفه آن را خفه خواهیم کرد، اظهار داشت: امروز سوری‌ها در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: عراقی‌ها هم از هویت دینی و شرف ملی خود در برابر فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دفاع می‌کنند و یمنی‌ها نیز می‌جنگند و سعودی‌ها را عاجز کردند.
شهیدان منابع جوشان هویت بخش ما هستند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان منابع جوشان هدایت بخش ما هستند که به ما یاد دادند چگونه می‌توان در میادین نابرابر بر شیاطین پیروز شد.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در ادامه افزود: شهیدان سند‌های زنده وفاداری ما به آرمان‌های بلندمان هستند.
وی اضافه کرد: شهیدان استوانه‌های عظیم استقلال، بقا، آزادی و حیات طیبه اسلامی هستند.
سرلشکر سلامی گفت: راز زندگی و بقای ملت‌ها در شکوه شهدا آشکار است و بدون آن‌ها ما نه امن و نه مستقل بوده‌ایم و نه خواهیم بود.
ما فداییان و پیشمرگ ملت ایران هستیم
سردار سرلشکر پاسدار سلامی گفت: دشمن می‌خواست حلقه‌های زنجیره راهبرد خود را در درون جامعه ما کامل کند و متاسفانه انسان‌هایی غرب گرا هستند که می‌خواهند ندای غربگرایی و تسلیم را بر قامت ملت ایران بپوشانند و نقش واسطه گری انتقال ارعاب و تفکر غرب را در جامعه ما به عهده گرفتند.
سردار سرلشکر پاسدار سلامی اضافه کرد: این غربگرا‌ها پژواک صدای غرب و در این توطئه خطرناک و جنگ بزرگ جهانی همراه شدند، آن‌ها می‌خواهند نسخه تسلیم ملت ایران را بنویسند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به این غرب گرا‌ها گفت: شما جایگاهی در میان ملت ایران ندارید و در تاریخ مجاهدت‌های بزرگ ملت ایران در برابر استکبار و غرب چه کارنامه‌ای دارید؟ کجا با سختی‌های این ملت همراه بوده اید و از شرف، استقلال و آزادی و آرزو‌های این ملت دفاع کرده اید و کجا باری از دوش این ملت برداشته اید؟
سردار سرلشکر پاسدار سلامی افزود: شما امروز امتداد سیاست‌های دشمن در این سرزمین شده اید و نظریه‌های تسلیم و وابستگی ملت ایران را بر روی کاغذ و بیانیه‌ها می‌نویسید و فضای زیبای تفکر انقلابی و الهی و ملی ملت مسلمان ایران را آلوده می‌کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران تصریح کرد: ما فداییان و پیشمرگ شما هستیم و خاک کف پایتان را برای تبرک به صورتمام می‌کشیم.
سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ
مسئولان باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند
سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: در ۴۰ سالگی بسیج برای اولین بار چنین کنگره‌ای برگزار می‌شود؛ کنگره‌ای که آغاز آن با برگزاری یادواره‌های استانی از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج همراه بود و یادواره‌های متعددی در شهر‌های مختلف برگزار شد.
وی افزود: در مدت برگزاری یادواره‌های شهدا مسابقه‌های علمی، فرهنگی و هنری متعددی نیز با موضوع شهدای بسیج برگزار و آثار متعدد و فاخر هنری نیز تولید شده است؛ علاوه بر این، یادمان شهدای بسیجی در روستا‌ها و شهر‌های کشور بازسازی و مرمت شدند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، خدمات مردم‌یاری مانند برگزاری اردو‌های جهادی، تجلیل از خانواده شهدا، نام‌گذاری اماکن جدید التأسیس، تولید نماهنگ و فیلم کوتاه و شب خاطره نیز انجام شده است.
سردار یزدی با اشاره به برگزاری ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش‌آموزی در ۴۰ هزار مدرسه کشور، اضافه کرد: بسیجیان امروز با حضور در عرصه‌های مختلف نشان دادند که با گذشت ۴۰ سال از عمر بسیج، همچنان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ثابت‌قدم هستند؛ به عنوان نمونه، تأمین و توزیع جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در مناطق محروم، کمک به سیل‌زدگان و بازسازی منازل آن‌ها، کمک به آزادی زندانیان معسر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم ازجمله فعالیت‌های بسیجیان است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه تأکید کرد: این کنگره پیامی هم برای مسئولان دارد و آن اینکه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آتی باید ابتدا روحیه و عمل رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در خود نهادینه کنند؛ به عبارت دیگر چنانچه در گفتار خود که از انتقال ارزش‌های دفاع مقدس می‌گویند، ابتدا باید خود به آن عامل باشند.
مراسم اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی صبح امروز با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در آغاز این مراسم که با نمایش میدانی و تعزیه در حضور خانواده‌های شهدا و بسیجیان تهران همراه بود، علاوه بر رونمایی از بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز تجلیل شدند و در ادامه از تمبر یابود این مراسم نیز رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش