استفاده از بسیج مردمی، راه برون‌رفت از مشکل‌ها


استفاده از بسیج مردمی، راه برون‌رفت از مشکل‌ها

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه برون رفت از مشکل‌های کشور را استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیج دانست.

استفاده از بسیج مردمی، راه برون‌رفت از مشکل‌هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش حقوقدانان بسیجی که صبح امروز در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اساس کار انقلاب، اعم از تداوم و اجرای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب، بدون حضور فراگیر مردم ممکن نیست.
وی با بیان اینکه بسیج مردمی با نگاه حکیمانه امام (ره) تحقق یافت، افزود: در هیچ جای دنیا چنین سازمان مردم‌نهادی که تحت فرماندهی رهبر آن جامعه باشد، نمی‌توانیم پیدا کنیم و این یک ظرفیت عظیم برای برون‌رفت از مشکلات کشور است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس تفکر بسیجی، مسئولان باید در کنار مردم، به مردم خدمت کنند و همواره در کنار آنان باشند.
سردار سپهر تصریح کرد: یکی از ضعف‌ها، استفاده نکردن از ظرفیت مردمی بسیج در حل مشکل‌های کشور است؛ در حالی که هر گاه در عرصه‌های حاکمیتی، حضور پرشور مردم را داشتیم، در آن عرصه موفق بودیم.
وی اظهار داشت: بسیج به عنوان حزب انقلاب اسلامی مطرح است و طراحی و تلاش می‌کند تا اهداف انقلاب را به نتیجه برساند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از مشترکات بسیج با دستگاه تقنینی و قضایی، کار و تلاش برای احقاق حق، اندیشه‌پردازی و کار تئوریک در زمینه مسائل جاری کشور، برای برون‌رفت از مشکلات است.
سردار سپهر با بیان اینکه بسیج سازمانی نظامی و دولتی نیست، بلکه نهادی مردمی و در واقع حزب انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش‌های ما باید نوآورانه، مبتکرانه و ضامن آینده کشور باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...