میرعمادیان: 7-8 کشتی‌گیر از فهرست بازار بزرگ خارج می‌شوند/ احتمالا با خارجی‌ها تمدید کنیم


میرعمادیان: 7-8 کشتی‌گیر از فهرست بازار بزرگ خارج می‌شوند/ احتمالا با خارجی‌ها تمدید کنیم

مربی تیم کشتی بازار بزرگ ایران گفت: برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان 7-8 کشتی گیر از لیست ما خارج می‌شوند و چند کشتی‌گیر دیگر را اضافه می‌کنیم.

میرعمادیان: 7-8 کشتی‌گیر از فهرست بازار بزرگ خارج می‌شوند/ احتمالا با خارجی‌ها تمدید کنیمبه گزارش فانوس، مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگویی، در خصوص لیگ برتر فصل گذشته کشتی که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از زحمات و تلاش فدراسیون و سازمان لیگ در بحث برگزاری مسابقات تشکر کنم. بعد از وقفه چند ساله‌ای که لیگ ما داشت، احتیاج به مسابقاتی پویا و منسجم داشتیم و این یک شروع خوب بود. هرچند در شروع یک مقدار سروصدا و نواقصی وجود داشت اما اراده سازمان لیگ بر این است که این ایرادها برطرف شود. باید با نظرات کارشناسان این نواقص را برطرف کرد.

وی با اشاره به حضور منظم بازار بزرگ در مسابقات سال‌های اخیر لیگ برتر، تصریح کرد: شاید به نظر برخی این تیم صرفا به دلیل سرمایه گذاری کلان نتیجه گرفته باشد، درحالیکه همه امور این باشگاه به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. فکر می‌کنم بازار بزرگ می‌تواند یک الگو برای سایر تیم‌ها باشد چراکه تفکرات حرفه‌ای دارد. برخلاف خیلی از تیم‌ها که دقیقه نود در لیگ برتر شرکت می‌کنند و تیم می‌بندند، اینجا برنامه‌ها به صورت منظم و روتین انجام می‌شود و حتی درخصوص مباحث پزشکی و فیزیوتراپی نیز همه کارها حرفه‌ای دنبال می‌شود. این تیم کمک شایانی به کشتی ایران می‌کند.

میرعمادیان ادامه داد: متاسفانه برخی مربیان تصویر درستی از لیگ کشتی به اسپانسرها نمی‌دهند و با بودجه 200-300 میلیون تومانی وارد لیگ می‌شوند و بعد که می‌بینند توان رقابت با سایر تیم‌ها را ندارند، مجبور به کناره گیری از لیگ می‌شوند و یا علیه لیگ مصاحبه می‌کنند. البته امسال شاهد حضور تیم‌های خوبی چون اترک و توس در لیگ بودیم که سرمایه گذاری خوبی هم کردند. امیدوارم در لیگ آینده هم تیم‌های خوبی بیایند.

این مربی مازندرانی درخصوص حضور تیم بازار بزرگ در مسابقات باشگاه‌های جهانی گفت: برای این رقابت‌ها 7-8 کشتی گیر از لیست ما خارج می‌شوند و چند کشتی گیر دیگر را اضافه می‌کنیم. کادرفنی بازار بزرگ از تسابولوف و احمد نبی رضایت داشت و احتمال دارد باز هم از همین دو کشتی گیر خارجی استفاده شود. بنا داریم که با قدرت در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت کنیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی