بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم


بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم

وزیر اقتصاد از افزایش 47 درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال آینده و بررسی دسترسی به حساب‌های بانکی مردم برای تعیین مالیات خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)، فرهاد دژپسند با اشاره به آخرین تصمیمات دولت نسبت به حذف و کاهش معافیت‌های مالیاتی گفت: مالیات از مواردی است که باید تمام تصمیمات آن با تصویب مجلس اخذ و اجرا شود. نمی‌توان با تصمیم شورای اقتصاد و نهادهای دولتی مرتبط نسبت به اجرای آن تصمیم گرفت.

وی درباره درآمدهای دولت از مالیات در بودجه سال آینده توضیح داد: با توجه به شرایط باید بر روی بحث مالیات متمرکز شویم و در دریافت مالیات‌های معوق و کاهش فرارهای مالیاتی مصمم هستیم. درآمد دولت از مالیات سال گذشته 109 و برای سال آینده 160 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

این مقام مسئول درباره قیمت دلار سال آینده نیز هم گفت: طبق آخرین اطلاعات ، دلار برای کالاهای اساسی همان 4200 تومان خواهد ماند. در اقتصادی که ارز دولتی نقش بسیار مهمی در آن دارد، نمی‌توان در بودجه نسبت به تعیین نرخ ارز اقدام کرد و این نشدنی است.

دژپسند درباره بررسی حساب‌های مردم برای تعیین مالیات گفت: طبیعی است که یکی از محورهای محاسبات مالیات همین است که بتوانیم به حساب‌های مردم دسترسی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟