افزایش 25 درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم


افزایش 25 درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از افزایش 25 درصدی اعزام گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم خبر داد.

وفا همتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اعزام اردوهای جهادی سپاه در قالب گروه‌های مختلف، همه ساله طی اردوهای ۳ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه در سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقبال برابر بانوان و آقایان برای حضور در این اردوها، افزود: گروه‌های اعزامی از ۱۲ نفر تا ۶۰ نفر هستند که حوزه‌ فعالیت بانوان امور فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پزشکی و زمینه فعالیت آقایان فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و حوزه منابع طبیعی است.

همتی تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم طی چندسال گذشته افزایش یافته و شاهد حضور اقشار مختلف اعم از دانشجویان، طلاب، کسبه، دانش‌آموزان و مدیران اداری در این مناطق هستیم.

وی ادامه داد: مناطق اعزامی از مناطق ۱۰ ‌گانه استان شامل منطقه مشایخ در شهرستان کیار، منطقه دیناران و میان‌کوه در شهرستان اردل، دهستان موگویی و بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ، منطقه آورگان و چغاخور در شهرستان بروجن، روستای آزادگان در شهرستان بن، روستای شوراب صغیر در شهرستان سامان و شهر سودجان و مرغملک در شهرستان شهرکرد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!