تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید هیوندای سانتاکروز


تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید هیوندای سانتاکروز

حدود 5 سال پیش بود که هیوندای با معرفی پیکاپ مفهومی سانتاکروز در نمایشگاه آمریکای شمالی 2015 تمام توجهات را به خود جلب کرد. پس از انتشار رندرهای گوناگون از این خودرو هم‌اکنون نسخه پیش‌تولیدی این خودروی کاربردی در یک پارکینگ رؤیت شده است. این خودرو که از پوشش استتاری زیادی استفاده کرده کمی باعث... The post تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید...

حدود 5 سال پیش بود که هیوندای با معرفی پیکاپ مفهومی سانتاکروز در نمایشگاه آمریکای شمالی 2015 تمام توجهات را به خود جلب کرد. پس از انتشار رندرهای گوناگون از این خودرو هم‌اکنون نسخه پیش‌تولیدی این خودروی کاربردی در یک پارکینگ رؤیت شده است. این خودرو که از پوشش استتاری زیادی استفاده کرده کمی باعث سورپرایز ما شده زیرا به نظر می‌رسد سانتاکروز موردبحث آماده تولید بوده و از پانل‌های بدنه نهایی سود می‌برد.

تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید هیوندای سانتاکروز
علیرغم پوشش سنگین می‌توانیم بدنه‌ی طویل‌تر سانتاکروز با نیم درب‌های عقب را ببینیم که باعث ایجاد فضای بیشتر می‌شود اما خب مدل‌های دو کابین دسترسی راحت‌تری به صندلی‌های عقب خواهند داشت. محفظه بار این پیکاپ خیلی بزرگ به نظر نمی‌رسد اما این موضوعی قابل‌انتظار بوده زیرا هیوندای گفته که نسخه تولیدی سانتاکروز ابعادی جمع‌وجور خواهد داشت.

تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید هیوندای سانتاکروز
به دلیل ساخت این خودرو در کارخانه هیوندای در آلاباما، سانتاکروز اولین پیکاپ با لوگوی هیوندای نخواهد بود زیرا این خودروساز کره‌ای در نیمه دوم دهه 70 میلادی خودروی H-100/پورتر را نیز عرضه کرده بود. ظاهراً خودروی جدید این خودروساز با کد NX4 شناخته شده و از زیرساخت مشترک با نسل جدید توسان سود خواهد برد.

اگرچه پوشش‌های استتاری نمی‌گذارند جزئیات را مشاهده کنیم اما حس می‌کنیم که نمای جلوی خودرو از شاسی‌بلند پالیسید الهام خواهد گرفت. برخی از جزئیات طراحی سانتاکروز کانسپت شاید در نسخه تولیدی دیده نشوند هرچند هنوز چیزی به‌صورت قطعی اثبات نشده است.

تصاویر جاسوسی از نسخه آماده تولید هیوندای سانتاکروز
پیکاپ خبرساز هیوندای پس از سرمایه‌گذاری 410 میلیون دلاری در کارخانه مونتومری که منجر به ایجاد 1200 شغل مستقیم و غیرمستقیم جدید خواهد شد تولید می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است