رتبه اول بخش علمی جشنواره بین المللی قصه گویی به پژوهش‌گران خراسان جنوبی رسید


رتبه اول بخش علمی جشنواره بین المللی قصه گویی به پژوهش‌گران خراسان جنوبی رسید

با اعلام رای هیات داوران بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی اثر مشترک آرزو نجفیان و سارا رزقی با مقاله «تاثیر استفاده از اصول صرف طبیعی در کتاب‌های قصه کودک بر جذب مخاطب» ازکانون خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، از بین هشت اثر راه یافته به مرحله پایانی بخش علمی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون، آرزو نجفیان و سارا رزقی با مقاله «تاثیر استفاده از اصول صرف طبیعی در کتاب‌های قصه کودک بر جذب مخاطب» از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول شدند.

گفتنی است از بین 55 اثر راه یافته به مرحله دوم جشنواره تعداد هشت عنوان مقاله برای انتشار در نشریه علمی تخصصی«پژوهش در ادبیات کودک و نوجوان» دانشگاه شهید بهشتی انتخاب و در پایان ۴ اثر به عنوان مقاله‌های برتر معرفی شد.

آیین پایانی هفته پژوهش در کانون و قدردانی از برگزیدگان این رویداد پژوهشی ۱۱ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

مادر بزرگ بیرجندی به مرحله نهایی جشنواره قصه گویی راه یافت

با اعلام رای هیات داوران بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها «شهربانو الوانی» مادر بزرگ قصه گوی بیرجندی به مرحله نهایی این رویداد فرهنگی راه یافت.

این مادر بزرگ قصه گو، با قصه «خانه آباد کن و دل‌شاد کن» دراین جشنواره شرکت کرده بود.

ر مرحله منطقه‌ای این جشنواره که با حضور استان‌های خراسان‌ رضوی، خراسان‌جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در آبان ماه امسال در مشهد برگزار شد «سیده ملیحه قریشی زادگان» از کانون شماره یک شهرستان طبس نیز با قصه «مارگیر و اژدها» به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟