پایان داوری آثار ارسالی به سوگواره ملی عکس «مسیر سبز»/ تقدیر از برترین‌ها در 12 آذرماه


پایان داوری آثار ارسالی به سوگواره ملی عکس «مسیر سبز»/ تقدیر از برترین‌ها در 12 آذرماه

دبیر اجرایی چهارمین سوگواره ملی عکس با عنوان «مسیر سبز» ویژه اربعین حسینی 98 گفت: داوری بیش از 410 اثر ارسالی به این جشنواره پایان یافت و برگزیدگان 12 آذرماه تقدیر می‌شوند.

خبرگزاری شبستان ، گروه قرآن و معارف: «آزاده خرم» اظهار کرد: چهارمین سوگواره ملی عکس با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی در رشته عکاسی و در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار می شود که پس از اعلام فراخوان آن در مهرماه امسال در مجموع بیش از ۴۰۰ اثر از ۱۱۵ عکاس کشور به دبیرخانه این برنامه ارسال شد.

دبیر اجرایی چهارمین سوگواره ملی عکس «مسیر سبز» ادامه داد: این آثار از عکاسان و زائران اربعین حسینی ۱۴ استان کشور شامل خوزستان، سمنان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، تهران، خراسان رضوی، قم و ایلام دریافت شده است.

وی با بیان اینکه این سوگواره امسال با مشارکت تامین اجتماعی برگزار شده است، تاکید کرد: داوری آثار جشنواره امسال توسط منوچهر تتری و رحیم رضاپسند از اساتید حوزه عکاسی استان و فرامرز میراحمدی از اساتید عکاسی استان فارس انجام شده است.

خرم موضوع این سوگواره را ثبت تصاویر از حضور معلولان و سالمندان در پیاده‌روی اربعین حسینی ۹۸ و نحوه خدمات‌رسانی سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به زائران در مرز مهران عنوان کرد.

وی ثبت تقویت انگیزه و امید بین معلولان و سالمندان برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی، تشویق عکاسان و عموم مردم برای ثبت تصاویر و انعکاس توانمندی های جامعه هدف بهزیستی از طریق هنر عکاسی، انعکاس روند خدمات رسانی سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران را از اهداف برگزاری این سوگواره برشمرد.

به گفته دبیر اجرایی این سوگواره، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این سوگواره سه شنبه این هفته (۱۲ آذرماه) همزمان با روز جهانی معلولان در اداره کل بهزیستی ایلام برگزار می شود.

سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی از سال ۹۵ به همت اداره کل بهزیستی ایلام تاکنون به مدت سه دوره برگزار شده است و امسال برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق