استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان تا پایان سال محقق می‌شود


استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان تا پایان سال محقق می‌شود

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر   به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ رامزی توسعه سازمان الکترونیک در سال 98 با استقرار 4 پروژه ملی را از اقدامات مهم این سازمان دانست و افزود: در حال حاضر در 605 بیمارستان دولتی دانشگاهی استحقاق سنجی پوشش بیمه‌ای و درمان انجام...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ رامزی توسعه سازمان الکترونیک در سال ۹۸ با استقرار ۴ پروژه ملی را از اقدامات مهم این سازمان دانست و افزود: در حال حاضر در ۶۰۵ بیمارستان دولتی دانشگاهی استحقاق سنجی پوشش بیمه‌ای و درمان انجام می‌شود. همچنین تجهیز سامانه تبادل الکترونیک اسناد بستری نیز تاکنون در حدود ۴۰۴ بیمارستان انجام شده و اسناد پزشکی به صورت الکترونیک مبادله می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۲۳۵ شهر کشور در حوزه ارائه خدمات موسسات طرف قرارداد، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک انجام می شود، گفت: حجم زیادی از هزینه های دارویی سازمان را داروهای مربوط به بیماران صعب العلاج تشکیل می‌دهد. بنابراین جهت کنترل و ارتقای خدمات به این افراد سامانه تائید دارو در سال جاری فعال شد تا بتوانیم خدمات باکیفیتی را به این گروه ارائه دهیم.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: هدف و شعار محوری سازمان این است که پوشش بیمه سلامت از محل یارانه‌های دولت برای محرومین و نیازمندان واقعی تحقق پیدا کند.

رامزی افزود: در راستای اجرای قوانین و مقررات و به منظور استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان اقدامات خوبی انجام شده است به نحوی که بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد نیاز تامین شده و قبل از پایان سال مرکز داده مورد نیاز شکل خواهد گرفت تا با استقرار نرم افزارهای لازم و ایجاد ارتباط با سایر سازمان‌های بیمه گر فعال در حوزه خدمات سلامت بتوانیم پایگاه برخط درمان بیمه شدگان را در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان بهره‌برداری کنیم.

کد خبر 4778969
استقرار پایگاه برخط درمان بیمه شدگان تا پایان سال محقق می‌شود مهناز قربانی مقانکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق