مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!


مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!

اولین نمونه‌های پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک تا اواخر سال 2021 به دست مشتریان نخواهند رسید اما این خودروساز قبلاً پیش‌فروش خودروی خود را انجام داده و بیش از 250 هزار نفر برای خرید آن ابراز علاقه کرده‌اند. 15 دستگاه از این پیش‌خریدها به شهردار شهر سیوداد والس در ایالت سن لوئیس پوتوسی مکزیک مربوط می‌شود.... The post مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک...

اولین نمونه‌های پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک تا اواخر سال 2021 به دست مشتریان نخواهند رسید اما این خودروساز قبلاً پیش‌فروش خودروی خود را انجام داده و بیش از 250 هزار نفر برای خرید آن ابراز علاقه کرده‌اند. 15 دستگاه از این پیش‌خریدها به شهردار شهر سیوداد والس در ایالت سن لوئیس پوتوسی مکزیک مربوط می‌شود. شهردار این شهر تائید کرده با پول خودش 1500 دلار سپرده برای خرید این خودروها را تأمین کرده است.

مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!
شهردار گفته است:

من 10 دستگاه مدل دو موتوره و 5 دستگاه مدل سه موتوره را رزرو کرده‌ام. ما تصویر سفارش خود را گرفته و به ایلان ماسک خواهیم فرستاد تا بلکه او تخفیفی برای ما قائل شود.

مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!
او اذهان داشته پیش از پیش سفارش سایبرتراک با متخصصان امر مشورت نکرده اما تصمیمی که گرفته حس مشترکی داشته است. پیکاپ های تمام الکتریکی شهرداری شهر یاد شده برای کار در نیروی پلیس و جمع‌آوری زباله در نظر گرفته خواهند شد.
او گفته است:

پیکاپ تسلا فقط روی سرعت تمرکز ندارد و ما هم خواهان سرعت نیستیم. چیزی که ما به دنبالش هستیم گشتاور پیشرانه به منظور حمل لوله‌های آب و تریلر جمع‌آوری زباله است. سایبرتراک دو برابر پیکاپ های نرمال ظرفیت حمل دارد.

مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!
اگر یک محاسبه ساده انجام دهید خواهید فهمید که 15 خودروی سفارش داده شده این شهردار در کل مبلغ 848 هزار دلار می‌شود اما باور بر این است که این پیکاپ ها سالانه باعث صرفه‌جویی حدود 1.2 میلیون دلاری خواهند شد.

مکزیکی‌ها هم طالب سایبرتراک تسلا شدند!
شهردار سیوداد والس ادامه می‌دهد:

موضوع مهم صرف‌نظر از هزینه‌های خرید نسبتاً بالا مزیت‌های وجود چنین خودروها و صرفه‌جویی‌های حاصل از آن است.

ذکر این نکته مهم است که سایبرتراک معرفی شده در چند هفته پیش نمونه‌ای پروتوتایپ بوده و هنوز آماده تولید نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری