راهپیمایی اعتراضی علیه دونالد ترامپ در مرکز لندن


راهپیمایی اعتراضی علیه دونالد ترامپ در مرکز لندن

همزمان با گردهمایی رهبران کشورهای عضو ناتو در کاخ باکینگهام، گروهی از معترضان در مرکز لندن علیه رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در حالی که رهبران کشورهای عضو ائتلاف نظامی ناتو به مناسبت هفتادمین سالروز پایه گذاری این ائتلاف در کاخ باکینگهام و به میزبانی ملکه انگلیس گرد هم آمدند، جمعی از معترضان علیه افزایش هزینه های دفاعی ناتو، توسعه تسلیحات هسته ای و نفوذ ویرانگر ترامپ بر سیاست انگلیس فریاد اعتراضی سردادند.

به گزارش رسانه ها، هزاران تن از معترضان از میدان «ترافالگار» به سمت محل اقامت خاندان سلطنتی انگلیس روانه شدند.

موضوعات مورد اعتراض این تظاهرکنندگان از تحت پوشش قرار دادن خدمات درمان ملی انگلیس در مذاکرات تجاری لندن- واشنگتن گرفته تا سیاست ترامپ در خاورمیانه، افزایش هزینه های دفاعی ناتو و همچنین «رابطه ویژه» و البته ویرانگر میان انگلیس و آمریکا را شامل می شد.

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «جنگ را متوقف کنید، خدمات درمانی را قطع نکنید»، «مسابقه تسلیحات هسته ای ترامپ را متوقف کنید»، «ارسال تسلیحات برای اردوغان را متوقف کنید»، و «ترامپ- رابطه ویژه؟ فقط بگو نه».

گفتنی است که رهبران کشورهای عضو ناتو روز چهارشنبه در هتل گروو در بیست مایلی (۳۰ کیلومتری) شمال لندن با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس