لحظه دلهره‌آور حمله ببر به گردشگران


لحظه دلهره‌آور حمله ببر به گردشگران

گردشگرانی که در پارک حیات‌ وحش در حال تماشای یک ببر بودند با حمله ناگهانی این حیوان مجبور به فرار شدند.

لحظه دلهره‌آور حمله ببر به گردشگرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است، لحظه تعقیب گردشگران توسط یک ببر در پارک ملی حیات وحش "رانتامبور" هند را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که با تلفن‌همراه و توسط یکی از گردشگران ضبط شده است، مشاهده می‌شود در حالی که گردشگران با خودرو به این شیر نزدیک شده‌اند و سرگرم تماشای آن هستند، ناگهان این حیوان به آنها حمله‌ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این ببر برای لحظاتی در مجاورت خودروی گردشگران دویده و اقدام به تعقیب آنها می‌کند. در ادامه این ببر از تعقیب خودروی حامل گردشگران منصرف شد و آنها توانستند از محل حادثه بگریزند. این اتفاق بعدازظهر روز شنبه رخ داد.

بنا به گفته یکی از مسئولان پارک این تعقیب و گریز گردشگران توسط ببر در ناحیه ۱ این پارک که منطقه‌ای حفاظت شده است، رخ داد. به گفته این منبع این ببر به‌خاطر جراحت از ناحیه پا که موجب شده بود برای مدتی نتواند شکار کند خشمگین بود. این حیوان برای مدتی از این ناحیه ناپدید شده بود، اما دوباره چند روز قبل به آنجا برگشت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند راهنما و راننده‌ای که همراه گردشگران بودند، وقوع این اتفاق را به علت ترس از ممانعت ورود آن‌ها به پارک به مسئولان پارک گزارش ندادند. در این حادثه به گردشگران و راننده و راهنما آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید