اعتراف لیونل مسی درباره کریس رونالدو


اعتراف لیونل مسی درباره کریس رونالدو

مهاجم بارسلونا نسبت به پنجمین توپ طلای ستاره پرتغالی بی تفاوت نبود و از این اتفاق ناراحت شده بود.

به گزارش مشرق، فرانس فوتبال به منظور ششمین توپ طلای لیونل مسی با این بازیکن مصاحبه کرد. مهاجم بارسلونا دوشنبه شب برنده توپ طلا ۲۰۱۹ شد. ستاره آرژانتینی از کریستیانو رونالدو که پنج توپ طلا داشت پیشی گرفت. رونالدو در سال ۲۰۱۷ توانست به مسی برسد. این اتفاق مهاجم بارسلونا را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید:

اختلاف ناچیز مسی و فن دایک در کسب توپ طلا +عکس

او در این رابطه به مجله فرانسوی گفت: دوست داشتم پنج توپ طلا داشته باشم و در این زمینه منحصر به فرد باشم. زمانی که رونالدو با من برابر شد کمی ناراحت شدم. دیگر به تنهایی در راس نبودم. با این حال او در آن زمان شایسته کسب توپ طلا بود و من نمی توانستم کاری انجام دهم.

مسی یک دهه با رونالدو در کسب توپ طلا رقابت داشت و نتوانسته بود از سال ۲۰۱۵ این جایزه را به دست آورد. ستاره آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: می دانستم چرا برنده این عنوان نمی شوم. نمی توانستیم به هدفمان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا برسیم. این رقابت ها تاثیر زیادی روی برنده توپ طلا می گذارد. زمانی که رونالدو جوایز را به دست می آورد به این خاطر بود که فصل های خیلی خوبی را پشت سر می گذاشت و لیگ قهرمانان را فتح می کرد. این موضوع تعیین کننده بود.

مهاجم بارسلونا در پایان گفت: عناوین گروهی از همه مهمتر هستند و جوایز فردی ارزش زیادی دارد. به همین خاطر در بالاترین سطح ورزش همیشه یک ورزشکار دوست دارد پیروز شود.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس