شناور البرز تعمیر و نوسازی شد / ارتقاء سامانه‌های سلاح و تجهیزات جانبی


شناور البرز تعمیر و نوسازی شد / ارتقاء سامانه‌های سلاح و تجهیزات جانبی

از سوی نیروی دریایی ارتش، شناور البرز با عمری بیش از 48 سال تعمیر و نوسازی شد و سامانه های سلاح و تجهیزات جانبی آن ارتقا یافت.

از سوی نیروی دریایی ارتش، شناور البرز با عمری بیش از ۴۸ سال تعمیر و نوسازی شد و سامانه های سلاح و تجهیزات جانبی آن ارتقا یافت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، ناوشکن البرز در سال ۵۱ به ناوگان نیروی دریایی در بندرعباس ملحق شد. این شناور با یک هزار و ۵۵۰ تن وزن، بیش از ۳۶ گره دریایی سرعت دارد.

البرز با عمری بیش از ۴۸ سال با صرف ۴۵ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت کار مفید تعمیر و نوسازی شده است.

تعویض سامانه‌ رانش با صرف ۱۸ هزار و ۸۵۰ نفر ساعت شامل تخلیه موتورها و فلویید کاپلینگ‌های قدیمی به همراه ملحقات، نصب موتورهای جدید با قابلیت کنترل پیشرفته و امکانات روز، جانمایی و نصب متعلقات و تجهیزات جانبی مربوطه به موتورهای جدید و موتورخانه، نصب و راه اندازی سیستم کنترل ایمنی و فزنان در موتورخانه، ارتقاء سامانه‌های سلاح و تجهیزات جانبی با صرف ۲۶ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت شامل دمونتاژ و برشکاری سازه قدیمی و ساخت سازه دک و اتاقک سامانه کمند انجام شده است.

تعمیرات اساسی و بهینه سازی زیر سطحی کلاس غدیر ۹۴۵ به منطور افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقاء توان رزم ناوگان زیر سطحی نداجا با قابلیت انجام عملیات در آب های کم عمق خلیح قارس و تنگه هرمز و حمله به اهداف سطحی با استفاده از اژدر و مین ریزی در آبراه، حمل نیروهای عملیات ویژه و ارابه حمل غواص انجام شد‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل