داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند 


داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند 

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: افرادی که قصد داوطلبی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را دارند نام نویسی را به روزها یا ساعت های پایانی موکول نکنند.

شاهرخ کناری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در سراسر کشور به مدت یک هفته و از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۸ انجام می شود.

وی افزود: متقاضیان کاندیدا شدن در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هر چه زودتر برای نام نویسی مراجعه کنند زیرا ممکن است در روزها یا ساعت های پایانی مسائل پیش بینی نشده از جمله قطعی برق رخ دهد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمد هفته گذشته برگزار و در آن مصوب شد که داوطلبان انتخابات پیش رو در این استان از قشون کشی در ستادهای نام نویسی بپرهیزند زیرا نوعی جرم محسوب می شود.

کناری عنوان کرد: متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با مدارک کامل در ستادهای نام نویسی حضور ‌یابند.

وی ابراز داشت: مدارک مورد نیاز برای نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم شامل اصل کارت ملی و یک کپی از آن، اصل شناسنامه عکس دار و کپی تمامی صفحات آن، شناسنامه همسر، فرزندان و والدین، ۲ قطعه عکس سه در چهار با زمینه روشن، کپی آخرین مدرک تحصیلی، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا از مشاغل دولتی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائمی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟