کمک‌ هزینه‌های مردمی برای ساخت بازی Star Citizen از 250 میلیون دلار رد شد


کمک‌ هزینه‌های مردمی برای ساخت بازی Star Citizen از 250 میلیون دلار رد شد

بازی Star Citizen شبیه‌ساز فضاپیمایی مخصوص رایانه‌های شخصی، ساخته جدید کریس رابرتز به نقطه عطف دیگری از سرمایه‌گذاری مالی رسید.صفحه عمومی سرمایه‌گذاری مالی بازی Star Citizen که در اصل از سال 2012 کار خود را آغاز کرد، اکنون نشان‌ می‌دهد که کمک‌های مردمی برای ساخت این اثر از مرز 250 میلیون دلار عبور کرده است. بنا به گزارش PC Gamer در ماه نوامبر به...

بازی Star Citizen شبیه‌ساز فضاپیمایی مخصوص رایانه‌های شخصی، ساخته جدید کریس رابرتز به نقطه عطف دیگری از سرمایه‌گذاری مالی رسید.صفحه عمومی سرمایه‌گذاری مالی بازی Star Citizen که در اصل از سال 2012 کار خود را آغاز کرد، اکنون نشان‌ می‌دهد که کمک‌های مردمی برای ساخت این اثر از مرز 250 میلیون دلار عبور کرده است. بنا به گزارش PC Gamer در ماه نوامبر به تنهایی 9 میلیون دلار به حساب مالی استودیو واریز شد که بهترین عملکرد در جمع‌آوری کمک هزینه ساخت بازی در تاریخ چند ساله پروسه به شمار می‌رود.

بالا رفتن کمک هزینه‌های مردمی بدون شک مربوط به شور و اشتیاق شکل گرفته در رویداد مخصوص طرفداران بازی تحت عنوان CitizenCon بود که اواخر ماه میلادی گذشته در شهر لندن برگزار شد. در این همایش خبرهای زیادی در رابطه با بازی Star Citizen منتشر شدند که می‌توان به معرفی جدیدترین سیاره منظومه، mircoTech و حالت آنلاین 20v20 برای بازی اول شخص شوتر Star Marine اشاره کرد.

در خبر دیگر، جدیدترین رویداد اختصاصی بازی Star Citizen تحت عنوان Free Fly از هم اکنون تا تاریخ 5 دسامبر برای تمامی علاقه مندان به صورت رایگان قابل دسترس خواهد بود. در این رویداد به بازیکنان اجازه پرواز در تمامی سفینه‌های موجود در بازی که بیش از 100 مورد را شامل می‌شود، داده شده است. در حالی که در رویدادهای پیش از این، بازیکنان برای تست و آزمایش تنها به تعداد محدودی از سفینه‌ها دسترسی داشتند.

حمایت کنندگان این بازی اکنون می‌توانند پول خود را در مواردی همچون سفینه‌ها و ارتقای آن‌ها خرج کنند. به علاوه گزینه‌های مختلف دیگری همچون بسته‌های اشتراکی و اسکین‌های اسلحه و سفینه نیز برای خرج کردن وجود دارند. بازی Star Citizen دارای بخش‌های متنوعی همچون کمپین تک‌نفره، دنیای چندنفره مشترک و همچنین PvP درگیرکننده است.

در انتها باید گفت این اثر تا بدینجا موفق‌ترین بازی در تاریخ جمع‌آوری کمک هزینه‌های مالی برای ساخت یک بازی به حساب می‌آید. در سال 2012 ابتدا کار جمع‌آوری هزینه‌ها را در سایت Kickstarter آغاز کردند که بسیار موفق بود و پس از آن تصمیم به تاسیس وبسایت مخصوص بازی و جمع‌آوری کمک هزینه‌های مالی از طرفداران کردند. هدف ابتدایی پروژه در سال 2012 جمع آوری 500 هزار دلار بود که اکنون پانصد برابر بیشتر از آن را جمع کرده‌اند.

کمک‌ هزینه‌های مردمی برای ساخت بازی Star Citizen از 250 میلیون دلار رد شدکمک‌ هزینه‌های مردمی برای ساخت بازی Star Citizen از 250 میلیون دلار رد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس