این نوجوان 17 ساله هرکول واقعی است / عکس‌های او بیش از یک میلیون نفر را حیرت زده می‌کند+ فیلم و عکس


این نوجوان 17 ساله هرکول واقعی است / عکس‌های او بیش از یک میلیون نفر را حیرت زده می‌کند+ فیلم و عکس

رکنا: با تماشای فیلم و عکس های بدنساز 17 ساله، تریستین لی، انگیزه رفتن به باشگاه را به دست خواهید آورد.

به گزارش گروه پرورش اندام رکنا، تریستین لی یک پدیده ۱۷ ساله در دنیای فیتنس به شمار می رود؛ ورزشکاری که به سبب اندام حیرت‌آور خود مشهور شده است. امروز قصد داریم نگاهی به برخی از برترین عملکردهای او بیندازیم تا به شما مقداری انگیزه برای رفتن به باشگاه داده باشیم.

لی تقریباً به یک ستاره در اینستاگرام شده و حتی توجه چهره‌های مشهور پرورش‌اندام را نیز به خود جلب کرده است. در واقع بینندگان از چهارچوب بدنی فوق‌العاده او حیرت‌زده می‌شوند؛ چهارچوبی که برای هر بیننده‌ای می تواند بهترین انگیزه رفتن به باشگاه باشد.

هرچند لی سابقه تمرین چندان بالایی ندارد اما در همین زمان کم به اندام خارق‌العاده ای دست پیدا کرده است در تصاویر فوق می‌توانید به چشم خود ببینید که او چه تلاشی را در تمرینات خود به کار می‌گیرد؛ هر چند که به ظاهر او هنوز هم از اندام خود رضایت کامل ندارد اما به هر ترتیب او به معنای واقعی کلمه ستودنی است.

تعداد فالوئرهای تریستین لی در فضای مجازی رقم باورنکردنی 1.2 میلیون نفر است. علاوه بر این او کانال یوتیوب بسیار فعالی نیز در زمینه فیتنس و تغذیه صحیح دارد. در حال حاضر کانال یوتیوب تریستین بیش از 50 هزار کاربر فعال دارد که در واقع، خود به عنوان یک پایگاه ورزشی فوق‌العاده قوی محسوب می‌شود.

نکته جالب درباره لی اما رشته ورزشی اصلی اش یعنی فوتبال است. رشته‌ای که به نظر می‌‎رسد در آینده نزدیک تریستین لی به یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران آن تبدیل شود. هرچند که در صورت ناکامی در مسیر فوتبالیست حرفه ای‌شدن، او یک گزینه دوم یعنی پرورش‌اندام نیز پیش روی خود خواهد داشت.

این نوجوان 17 ساله هرکول واقعی است / عکس‌های او بیش از یک میلیون نفر را حیرت زده می‌کند+ فیلم و عکس

اندام بی‌نظیر تریستین لی، باعث شده است که نظر بسیاری از بزرگ‌ترین بدنسازهای دنیا ماند شان رودن، لری ویلز و بیگ رامی به سوی او جلب شود و حتی در کنار او تمرین مشترک نیز داشته باشند.

از بالا تا پایین، تک تک بخش‌های عضلانی اندام لی وصف‌ناپذیر هستند و البته طبیعتا او جای زیادی برای پیشرفت هم دارد. او 2 بار در روز تمرین می‌کند و یک رژیم بسیار سخت را هم رعایت می کند. رژیم تریستین لی و از نوع کتو است و در آن هیچ اثری از شکر وجود ندارد. به همین دلیل نیز او یک اندام بسیار کات دارد.

بدون شک تریستین لی یکی از تاثیرگذارترین نوجوانان حال حاضر دنیا به حساب می آید. کافی است یک نگاه به اینستاگرام او انداخته تا بلافاصله با این سوال از خود مواجه شوید: بهانه من برای نرفتن به باشگاه چیست؟

منبع: فیتنس ولت

ترجمه: مهرداد امامی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت