روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی


روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی

سریال دل جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که از فردا در سراسر کشور قسمت اول از فصل اول آن توزیع خواهد شد. عاشقانه دیگری از منوچهر هادی (همسر یکتا ناصر)، کارگردان آثاری چون «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی و فیلم هایی چون: رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و من سالوادور نیستم. جواد فرحانی که قبلا تهیه کنندگی فصل های نخست برنامه خندوانه شبکه نسیم را بر عهده داشت، به عنوان تهیه کننده اثر معرفی شده است.

این سریال ۲۸ قسمت دارد و لوکیشن بسیاری از قسمت ها در تهران و مناطقی از شمال کشور است. بابک و میثم کایدان، نویسندگی اثر را بر عهده داشتند تا روزهای پایانی پاییز ابری ایران، شاهد یک درام دیگر در شبکه نمایش خانگی باشد که این روزها، طرفداران زیادی پیدا کرده و از مانکن تا کرگدن، شاهد جولان درام های شورانگیز هستیم.

داستان سریال دل که سریالی عاشقانه است، مثل همه سریال ها، به عشق دو نفر و جدایی و این چیزها ارتباط دارد. سعید راد و حامد بهداد، دو هنرپیشه اصلی سریال که هر یک متعلق به نسل های مختلف هستند، در این سریال عاشقانه، نقش آفرینی دارند. ساره بیات نیز در این سریال حضور دارد.

روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی مهراه شریفی نیا در اینستاگرامش نوشت: خاطره‌بازی با «دل» به مناسبت پایان فیلمبرداری نقشم… در کنار منوچهر هادی عزیز، یکتای نازنین و دختر ناز و خوش‌اخلاق و دوست‌داشتنی‌شون، همین‌طور عزیزانِ پشت دوربین که مهم‌ترین کارها رو انجام می‌دن ولی زحمات‌شون کمتر دیده می‌شه. صمیمیت، مهر و همدلی‌ این گروه عزیز هرگز از ذهن و قلبم پاک نمی‌شه.

سریال پرستاره دل با بازی: حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، لیلا زارع، بهرام افشاری، مهراه شریفی نیا، سعید راد، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، افسانه بایگان و مریم سعادت همراه شده است. عکس زیر از کلکسیون تصاویر پشت صحنه سریال دل است که ساره بیات در لباس عروس دیده می شود.

روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی

داستان عشق رستا (ساره بیات) و آرش (حامد بهداد) بوده که در شب عروسی خود، با پیدا شدن یک دوست قدیمی، همه چیز تغییر می کند و باید بیست و هشت قسمت منتظر ماند تا فرجام این عشق را تماشا کرد و احتمالا خیلی ها را تا زمستان ۹۸ به خود مشغول می کند. اینستاگرام ساره بیات، هنرپیشه نقش اصلی سریال دل احتمالا با توزیع قسمت های اول سریال، پاتوق کامنت زنی سریال بازها در زمستان خواهد شد.

روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی در عکس سمت راست، ساره بیات را در کنار پدرش مشاهده می کنیم و در عکس سمت چپی، تصویری از پشت صحنه سریال دل که در مناطق شمالی کشور ساخته شده است. منوچهر هادی هم در کنار حامد بهداد و ساره بیات ایستاده است
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی ۲ سلفی از ساره بیات که او را در مراحل گریم سریال دل در تابستان نود و هشت نشان می دهد
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی حامد بهداد که حدود ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد، پاییز ۹۸ مشغول کالیفرنیا گردی بوده و عکس سمت راست نیز، تصویر ویدیوی پر مخاطب حامد بهداد است که چند روز پیش منتشر کرد.
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی در عکس سمت راست، کوروش تهامی از هنرپیشه های سریال را در کنار منوچهر هادی و همسرش یکتا نصر در پشت صحنه سریال دی مشاهده می کنیم. در عکست سمت چپ نیز استایل تابستانی کوروش تهامی در تابستان گردی اروپایی به نمایش گذاشته شده است. او ۹۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی نسرین مقانلو از هنرپیشه های سریال دل منوچهر هادی، اینستاگرامی با بیش از ۴ میلیون دنبال کننده دارد. وی پوستر سریال را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و تصویری از کافه گردی های تابستانی او را در عکس مشاهده می کنید.
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی مهراوه شریفی نیا از هنرپیشه های سریال دل منوچهر هادی، در این دو استایل که در اینستاگرامش منتشر شده، وی را در استایل تئاتر مری پاپینز در عکس سمت راستی و در آغوش ملیکا خواهرش در عکس سمت چپ نشان می دهد. احتمالا با توزیع بخش های اول سریال دل، اینستاگرامش، پاتوق نظرها و نقدهای مخاطبان سریال شود
روایت عاشقی ساره بیات و حامد بهداد در «دل» منوچهر هادی

حضور پر رنگ سلبریتی های سینما، تئاتر و تلویزیون در این سریال پرستاره شبکه نمایش خانگی، یکی از مجموعه های پرمخاطب سال نود و هشت را در زمستان سرد ایران شاهد باشیم. آنچه مسلم است، نقش آفرینی شبکه های اجتماعی در موفقیت یا شکست یک مجموعه نمایش خانگی را نباید فراموش کرد. موضوعی که آرام آرام در برنامه و استراتژی های تبلیغاتی فعالان شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان