در این سایت ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول پیدا کنید!


در این سایت ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول پیدا کنید!

اگر شما هم از طرفداران سفر به استانبول می باشید و یا به تازگی قصد سفر به این شهر را دارید. حتماً قبل از تهیه کردن بلیط هواپیما و رزرو هتل این مطلب کجارو را مطالعه کنید.  آژانس طاهاگشت یکی از محبوب ترین آژانس های مسافربری برای خرید بلیط هواپیما استانبول: https://www.tahagasht.com/flight/istanbul-airplane-ticket  محسوب می شود. بیایید نگاهی به...

شهر استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی برای ایرانیان است و سالانه افراد زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند.

اگر شما هم از طرفداران سفر به استانبول می باشید و یا به تازگی قصد سفر به این شهر را دارید. حتماً قبل از تهیه کردن بلیط هواپیما و رزرو هتل این مطلب کجارو را مطالعه کنید.

آژانس طاهاگشت یکی از محبوب ترین آژانس های مسافربری برای خرید بلیط هواپیما استانبول:

https://www.tahagasht.com/flight/istanbul-airplane-ticket محسوب می شود.

بیایید نگاهی به شهر تاریخی استانبول بیندازیم تا ببینیم چرا این شهر زیبا جزو محبوب ترین شهرهای دنیا برای سفر تفریحی به شمار می رود.

استانبول، گنجینه ای از تاریخ ترکیه:

شهر استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه محسوب می شود که پس از جدایی این کشور از قاره آسیا و پیوستن او به قاره ی اروپا این شهر مرز بین این دو قاره شده است. درواقع نیمی از استانبول در آسیا و نیم دیگر ان در اروپا قرار دارد.

کشور ترکیه در تاریخ نقش عطیمی را ایفا کرده است. درواقع این کشور با نام امپراطوری عثمانی شناخته میشده است که امپراطوری عظیم شیعه محسوب می گردد. یادگاری ها و بناهای تاریخی این دوران را میتوانید در شهر استانبول بیابید.

اگر علاقه ی زیادی به اشنایی با تاریخ کشورهای دیگر جهان و در این مقاله ترکیه دارید پس به شما پیشنهاد میکنیم حتما به استانبول سفر کنید چرا که اغلب بناهای تاریخی این شهر پا برجا هستند و میتوانید از ان ها دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول:

شهر تاریخی استانبول جاذبه های فراوانی دارد که می تواند شما را تا مدت ها به خود مشغول کند و مانع از ان شود که این شهر را ترک کنید. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه های تاریخی و گردشگری معروف میپردازیم.

میدان سلطان احمد:

اولین جایی که تورهای گردشگری مسافران را میبرند میدان سلطان احمد است. این میدان که یکی از بناهای قدیمی این شهر است ازاین رو مورد اهمیت است که ازطریق این میدان می توان به بناهای تاریخی دیگر این شهر دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر ان میتوانید به این میدان بازگردید و وعده ی غذایی خود را در این میدان تاریخی نوش جان کنید. از میدان سلطان احمد میتوانید به بازار ادویه فروشان، مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپقاپی و... دسترسی داشته باشید.

مسجد آبی:

این مسجد که به دلیل کاشی های ابی رنگ خود به این نام خوانده می شود یکی از یادگاری های دوران امپراطوری عثمانی است.

ایاصوفیه:

می توان گفت یکی از نمادهای بسیار معروف استانبول و حتی ترکیه بنای ایاصوفیه است. این بنا که در اصل به دلیل نمای بیرونی خود و معماری بی نظیرش بسیار معروف گشته، در نزدیکی میدان سلطان احمد واقع شده و میتوانید به راحتی به ان دسترسی داشته باشید.

کاخ توپقاپی:

کاخ توپقاپی درواقع بزرگ ترین کاخ مربوط به دوران امپراطوری عثمانی است. در این بنا میتوانید از سالن ها، معماری و هنر و حرمسراهای امپراطوران بازدید کنید. همچنین نمای زیبایی از تنگه ی بسفر را به تماشا بایستید.

در این کاخ برای اینکه افراد احساس نزدیکی بیشتری به ان دوران تاریخی داشته باشند شربت های مربوط به امپراطوری عثمانی برای گردشگران تدارک دیده شده است که می توانند از ان ها بنوشند.

تنگه بسفر:

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استانبول، تنگه بسفر است. برای بازدید از این تنگه بهتر است تا همراه با تورهای گردشگری به روی تنگه بروید. هم میتوانید نمایی زیبا از تنگه داشته باشید و هم اینکه میتوانید نمایی از تمام بناهای تاریخی داشته باشید.

این ها تنها چندتا از معروف ترین جاذبه های این شهر می باشد، استانبول به اندازه ای جاذبه و مکان دیدنی دارد که نمی توانید در یک سفر از تمامی آن ها دیدن کنید.

هزینه های سفر به استانبول:

سفر به استانبول مانند هر سفر دیگری هزینه هایی مربوط به خود را دارا است. این هزینه ها برای بخش های مختلف سفر هستند که در ادامه به برخی از ان ها اشاره میکنیم.

بلیط هواپیما:

مانند هر سفر دیگری برای رفتن به شهر استانبول تهیه بلیط هواپیما اولین مرحله می باشد. اما اینکه این بلیط را از چه سایت و آژانسی تهیه میکنید بسیار اهمیت دارد. آژانس هواپیمایی طاهاگشت می تواند در این زمینه به شما بسیار کمک کند.

دقت کنید که نرخ بلیط برای هر مسیر پروازی می تواند متغیر باشد. این تفاوت در نرخ بلیط هواپیما به عوامل متعددی از جمله کلاس پروازی، سن فرد، آژانسی که بلیط را از ان خریداری میکنید، ایرلاین مورد نظر و بسیاری عوامل دیگر وابسته است.

پس در هنگام خرید بلیط هواپیما دقت داشته باشید که از چه سایتی و کدام ایرلاین خریداری میکنید. اگر این امر برای شما پیچیده و وقت گیر است پس به سایت طاهاگشت سری بزنید و این کار را برای خود اسان کنید.

سایت طاهاگشت علاوه بر اینکه فهرست تمام مسیرهای پروازی به مقصد استانبول را برای شما فراهم می کند ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول را نیز در اختیارتان قرار میدهد.

بسیاری از آژانس های هواپیمایی با نرخ های بالا سعی می کنند تا هزینه های زیادی را برای مسافران ایجاد کنند اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که سایت طاهاگشت با برخورداری از کادر مجرب و پیاده سازی بهترین راهکارها، سفر با کیفیت و ارزان قیمتی را برایتان رقم میزند.

دقت داشته باشید این تورها قیمت های متفاوتی دارند و این امر به ان دلیل است که مدت اقامت، محل اقامت و سایر امکانات مربوطه با یکدیگر متفاوت است بااین حال در نظر داریم تا سفر لذت بخشی را برای تمام افراد فراهم کنیم.

همچنین با استفاده از تورهای لحظه اخری میتوانید از قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا برای رسیدن به این شهر زیبا ازطریق آژانس هوایی طاهاگشت برخوردار شوید.

در این سایت ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول پیدا کنید!

غذا:

هزینه ی دیگری که در هر سفر وجود دارد هزینه ی مربوط به غذا است. باید بگوییم که زمانی که به استانبول سفر میکنید بهتر است تا از غذا خوردن در رستوران ها و مناطقی که توریست ها زیاد به ان جا رفت و امد دارند بپرهیزید.

به راحتی میتوانید غذای خود را از مغازه ها و رستوران های کوچک تر با هزینه ی کمتر تهیه کنید پس فریب زرق و برق رستوران های بزرگ را نخورید.

هتل:

هتل های معروف و پنج ستاره ی استانبول اغلب در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارند پس اگر نمیخواهید هزینه ی زیادی برای اقامت خود بپردازید بهتر است تا هتل های 3 ستاره را انتخاب کنید. گزینه ی هاستل ها نیز موجود هستند که امنیت و امکانات کمتری نسبت به هتل ها دارند.

حمل و نقل:

شهر استانبول علاوه بر اینکه بزرگ ترین شهر ترکیه محسوب می شود از جمله شهرهای پیرفته این کشور نیز هست. در این شهر میتوانید انواع روش های حمل و نقل را بیابید اما پیشنهاد ما برای یک سفر ارزان قیمت به استانبول این است که از استانبول کارت استفاده کنید.

با استفاده از این کارت میتوانید به راحتی و با قیمتی کمتر، از سیستم حمل و نقل این شهر استفاده کنید و به هر نقطه از این شهر دسترسی داشته باشید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « طاها گشت » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور