هشدار گواردیولا به بازیکنان سیتی


هشدار گواردیولا به بازیکنان سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل برنلی بتواند سبک بازی خود را پیاده کند. نوشته هشدار گواردیولا به بازیکنان سیتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار گواردیولا به بازیکنان سیتی

گواردیولا: نباید به تیم‌های دیگر فکر کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۳
هشدار گواردیولا به بازیکنان سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل برنلی بتواند سبک بازی خود را پیاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با تساوی در دیدار ابتدای هفته مقابل نیوکاسل، فاصله سیتی با لیورپول صدرنشین به یازده امتیاز افزایش پیدا کرده و شانس قهرمانی این تیم به وضوح کاهش یافته. حالا گواردیولا در نشست خبری دیدار فردا شب مقابل برنلی، دیدار برابر این تیم را دشوار توصیف کرده و البته به تمجید از عملکرد لسترسیتی هم پرداخت.

گواردیولا درباره دیدار برابر برنلی گفت:

“بازی کردن مقابل برنلی برای همه تیم ها دشوار است، زیرا این تیم برنامه های خود را بدون نقص پیاده کرده و روی توپ های دوم و ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می کند. ما تلاش می کنیم خود را با شرایط مسابقه تطبیق داده و سبک همیشگی خودمان را ارائه دهیم. بازیکنان سیتی نباید بیش از حد به تیم های دیگر فکر کنند و باید اعتقاد و باور داشته باشند که می توانند در بازی فردا شب به پیروزی دست یابند. فصل قبل ما در مقابل برنلی بسیار خوب بازی کردیم و بر جریان بازی مسلط بودیم.

ما در دیدار مقابل نیوکاسل ۲۶ ضربه به سمت دروازه حریف زدیم، آما آنها موفق شدند دو بار دروازه ما را باز کنند و باور این موضوع آسان نیست. ما تلاش می ‌کنیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم، اما اگر چه در دیدار مقابل نیوکاسل این اتفاق رخ داد اما ما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.”

گواردیولا درباره شرایط بازیکنان گفت:

“ایلکای گوندوغان برای بازی فردا شب محروم است و نمی تواند بازی کند. سرخیو آگوئرو نیز همچنان محروم بوده و به دیدار مقابل منچستریونایتد هم نخواهد رسید.”

عملکرد درخشان لسترسیتی:

“از زمانی که برندان راجرز هدایت این تیم را بر عهده گرفته، سبک بازی لستر تغییر پیدا کرده و این تیم از فصل گذشته نمایش درخشانی داشته و بسیار خوب بازی می کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور